jojaco1 Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Hei,lurer på om det er noen her inne som har greia på hva som kan gjør at jeg ikke får skiftet fra 1st gir til 0 på smg,får ikke lyd fra smg pumpen når jeg låser opp bilen heller:/ kan dette ha noe med kulden å gjør da det er minus grader her?har ikke hatt bilen så lenge så jeg vet ikke noe om smg!takker på forhånd for alt av tips:)
SweetBMW Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 kan være smg pumpa di eller releet til denne som har tatt kvelden. ganske vanlig feil :S
jojaco1 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 Hadde jo glemt heilt av at jeg hadde spurt om tips her inne angående ditta men SweetBMW hadde rett det var bare så lite som reelet til smg som var deffekt nytt reele på bmw kostet 135kr sparte meg sikkert mye cash på å finne feilen hjemme selv takker for tipset SweetBMW
SweetBMW Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 ha, vær så god ^^ så ikke svaret ditt før nå.. er jeg rå eller er jeg rå.... hæ hæ? who wants to frikkin touch me!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå