beemerworld Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 noen som vet hva dette er???? er borte med en gang bilen får driftstemp trodde først det var kald olje i converter men den er sånn når den står i park og.... uuuuuuæææææhhh sier den 1500-3500 rpm ... bilen er en bmw x5 3,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Kan det være viftereim eller dynamoreim? Eller er det ikke sånn lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Er ikke servopumpa? min ula fælt... og der var servopumpa synderen. Byttet olje og pumpe så var lyden borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 høres ut som vifte/dynamoreim spør du meg. men kommer det ekstra lyd når du står parkert og vrir på rattet? da kan det være servoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 servoen eller reima.. ta og spray rustløser eller noe liggnende på reima mens den uler.. da kan du kanskje eliminere reima iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Silikonspray løser all uling i reimer xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 ble lyden borte? iallefall er reima dårlig og burde skiftes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 grunnen til at det hyler når den er kald er at dynamoen lader ekstra mye i starten for å toppe opp den strømmen som ble brukt til start ol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 tror nok ikek det hyler så jævelig att han hører det på en så ny bil som en x5, hører sjeldent det hvis ikke reima er sliten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 reima er nok sliten og ja. var det jeg mente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2009 antar at det kan være reima mi .. finner ikke noen anna forklaring skal kjøpe reimspray og se om det blir borte så vet jeg iallefall hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2009 det er ikke vanlig volvo skriking da mer sånn slure ule radiostøy lyd.. men det er jo ei bred multirib reim og da så må vel plukke halve bilen ned og skifte den sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvov70 Skrevet Februar 17, 2019 Share Skrevet Februar 17, 2019 På 28.12.2009 den 1.37, beemerworld skrev: det er ikke vanlig volvo skriking da mer sånn slure ule radiostøy lyd.. men det er jo ei bred multirib reim og da så må vel plukke halve bilen ned og skifte den sikkert Hej fandt du fejlen min x5 gør det samme, men kan ikke lokalisere fejlen den forsvinder ved drift temperatur 🤔 Mvh kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 17, 2019 Share Skrevet Februar 17, 2019 Jeg tenker tett veivhusventilasjon og dermed dårlig vakuum/trykk enkelte plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå