ruf0 Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Er E39 så upopulær nå for tiden? Det ser ut til at markedet generelt er tregt. Holder på å skal selge min 528stv også, har merket dette selv. Pen bil du har, lykke til med salg iallefall Kan virke sånn ja, litt kjipt for oss som helst skulle ha fått bilen unna ganske fort så man ikke må utsette å utsette på andre ting.. Takk for det skal ha stv, men blir en billig en, uten skinn og med krok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruf0 Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 Bumper denne litt.. Har bestemt meg at medlemmene får anlegg med i prisen, det gjør ikke andre kjøpere er snakk om 5000kr her.. Oljeskift og filterskift kan gjøres før salg, da jeg har alt jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruf0 Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 Vurderer innbytte/ kjøp av bmw MED krok for inntill 40 000kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg