Gå til innhold

slettes!


ruf0
 Share

Anbefalte innlegg

til di fleste 2000modellene, så er 143000 lav km.. er jo ca 16000km i året, og er vel normalt for di fleste biler nå til dags :)

Prisen er ikke fastsatt, men et utgangspunkt, betalte selv 198000kr for bilen, og har kjørt 5500km siden da, og montert helt nytt anlegg og xenon.. så nekte å tru at den har mista så mye verdi på kort tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info :)

Regnet ikke med å få solgt med en gang, og en ulempe er jo at bilen skal EU-godkjennes innen Mai, så folk vil vel kansje ikke kjøpe en bil som det KAN være feil på..

Men jeg vet ikke om noen feil på bilen som kan bli anmerket.

En ulempe er vel at dette er jo en bil som folk betrakte som bensinsluker, men jeg har kjørt bilen på 0.75 på normal landevei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få sjekket om jeg kan selge bilen under det jeg har igjen på lånet, og da regner jeg med at bilen blir satt ned endel.. håper jo på en raskgang i salget, da jeg har en billigbil klar, men er avhengig av salg på denne..

Vet ikke om jeg har tid til å vente til EU-kontrollen er tatt, men eventuellt så kan NAF-salgstest ordnes på kjøpers regning. Er rimelig sikker på at det ikke er noen feil på bilen, og vis det er det, så er det kun rimelige feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er synd (alt etter som man ser det) er at folk tror at 528 bruker mer enn 520. Jeg mener motsatt. 520 jobber og sliter mer, samt mer nervøs giring.

Min 520 får jeg ikke lavere enn 0,9 på alt for pen kjøring og ligger på 1,4 på bykjøring.

Så personlig vurderer jeg å hive ut min maskin og slenge i en 528 for å få litt mer hester for omtrent samme bensinutgift.

Lykke til med salget, bilen var pen og rett interiør og fargekombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så personlig vurderer jeg å hive ut min maskin og slenge i en 528 for å få litt mer hester for omtrent samme bensinutgift.

Lykke til med salget, bilen var pen og rett interiør og fargekombinasjon :)

Du får selge din å kjøpe min :) vil overhode ikke selge bilen, men er tvunget til det, for å ikke ødelegge skinnsetene, og behovet for stv..

Takk for det, synes bilen har absolutt rette fargekombinasjoner, personlig liker jeg interiøret på bilen best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...