Gå til innhold

BD Racing M3 Seidl Widebody, PHOTOSHOOT SIDE 51 MASSE BILDER

BD Racing
 Share

Hvilken farge skal impresset (offset) på felgene ha ??  

228 stemmer

1. 1. Hvilken farge skal impresset (offset) på felgene ha ??

• Hvit
      166
    • Chrome
      62

Anbefalte innlegg

Tusen takk for positive tilbakemeldinger :) Det meste av understellet blir sendt til sandblåsing og brennlakkering snart ;) Også har vi innsett at den tidsfristen vi satt var umulig, så vi tar oss heller god tid og får det sammen skikkelig, så alt på bilen heeelt snadder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 785
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

TØFT!!!

Utrolig hvor mye jobb dere har lagt ned i den bilen der.

Skal ikke bare kjøpe nye tanker? sånn de blir nye og fine. Nå må dere vaske alle delene skikkeli før de skal på ;D

Alt skal vaskes og lakkes, tankene i motorrommet kjøpes ikke nye, :) Hadde vi kjøpt nye tanker hadde jo sikkert de blitt gule etter 1 måned alikevel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så rått. Skal si du legger mye tid og penger i dette! Hvordan fikk du tak i det gulvteppe?

Hvor/Hvordan fikk du tak i gulvteppe?

Igjen, imponerende arbeid!

Kjøpte teppet av en fyr som bodde i hønefoss... han skulle bygge banebil, så da trengte han den ikke :) splitter ny! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så rått. Skal si du legger mye tid og penger i dette! Hvordan fikk du tak i det gulvteppe?

Hvor/Hvordan fikk du tak i gulvteppe?

Igjen, imponerende arbeid!

Du får kjøpt nytt for rundt 4k erik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også har vi innsett at den tidsfristen vi satt var umulig, så vi tar oss heller god tid og får det sammen skikkelig, så alt på bilen heeelt snadder ;)

Bra valg :applause: Gjøre så mye riktig, for så å "ødelegge" alt med hastverk løsninger i sluttmonteringen bare for å få den ut på veien ville være synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang jeg så på prosjektet kostet det meg dyrt i for av en sur anmerkning, men det er jo nesten vært det :P Blir morro til sommern ;D I mellomtiden kan vi bruke min bimmer når jeg får den ;D

Hadde jeg hatt penger og ork hadde jeg nok dyppa bilen min jeg også som du går om maser om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beundringsverdig grundig jobb iallefall :D

Men, ser ut som det er noe som ikke stemmer i venstre hjulbue bak? ser på flere bilder at det ser ut som et hakk midt i buen? pluss noe greier i bakkant..

Stemmer at det er en bulk der. Det blir kuttet bort når bodykitet kommer :) bilen er bare lakkert inni og i motorrommet, så nå skal det pusses og sparkles for harde livet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...