Gå til innhold

BD Racing M3 Seidl Widebody, PHOTOSHOOT SIDE 51 MASSE BILDER


BD Racing
 Share

Hvilken farge skal impresset (offset) på felgene ha ??  

228 stemmer

  1. 1. Hvilken farge skal impresset (offset) på felgene ha ??

    • Hvit
      166
    • Chrome
      62


Anbefalte innlegg

Takk for mye gode kommentarer :D Rooolig :D :D

Men får beklage min utsagn om BT, men nå skal jeg dit til neste uke igjen så gjelder å være snill gutt :)

Siden forrige onsdag har jeg fått tilbake div deler fra lakk og annet snacks :D Merkelig nok var det mange her inne som hadde mange "rustfrie" bakluker til salgs, helt til jeg dro å så på de så var de jo kjeks alle sammen :( Så måtte jaggu kjøpe en ny en :D Ingen ting som er bedre enn det. Fikk tilbake luka fra lakk i dag så har rigga opp den og justert den ferdig :D

Men tanke på mine 20 kg over vekta har jeg nå bakluke uten spoiler, skrudd av AC kompressor inkl rør å vifte, bare der har jeg spart 21 kg, men skal sette inn stoler fra E30 og jorde tankmåleren, da er vi ihvertfall i mål :D

Ingen som vil kjøpe den lilla 325'en av meg ?? Need cash

CIMG0033-2.jpg

CIMG0019-2.jpg

CIMG0020-2.jpg

CIMG0021-2.jpg

CIMG0022-3.jpg

CIMG0023-3.jpg

CIMG0024-3.jpg

CIMG0025-3.jpg

CIMG0026-3.jpg

CIMG0027-3.jpg

CIMG0028-3.jpg

CIMG0029-3.jpg

CIMG0030-2.jpg

CIMG0031-3.jpg

CIMG0032-3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 785
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan ikke si annet en vannvittig gjenomført. Kult at noen gidder å bruke tid, og penger på å gjøre det så strøkent. Likte også at du valgte hvit isteden for sån candy paint variant. Sattser på å se den på rudskogen 10 juli?

Angående speiljusteringsbryteren, så er det en smal sak å legge om på andre siden vis du først hadde lagt opp strøm til venstre siden. bruker bare en skarp tapetkniv fra under siden får å skjere nytt hull på venstre siden, er spor på baksiden. også tar du å sliper ned bryteren på høyresiden og lakere den, så ser det ut som et deksel bare, tilsvarene som det er orginalt på e46.

mvh Sigurd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble f**n meg bra ass, du får gi deg selv en klapp på skuldra. mannen i gata er misunlig på deg når du ruller forbi i den feite kjerra di :) (ååå så poetisk jeg var)

Det var vel å dra på litt hehe,men bra jobba det skal dere ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble f**n meg bra ass, du får gi deg selv en klapp på skuldra. mannen i gata er misunlig på deg når du ruller forbi i den feite kjerra di :) (ååå så poetisk jeg var)

Det var vel å dra på litt hehe,men bra jobba det skal dere ha :)

ja dro vell på litt men lo litt for meg selv så måtte bare poste setniga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble f**n meg bra ass, du får gi deg selv en klapp på skuldra. mannen i gata er misunlig på deg når du ruller forbi i den feite kjerra di :) (ååå så poetisk jeg var)

Det var vel å dra på litt hehe,men bra jobba det skal dere ha :)

ja dro vell på litt men lo litt for meg selv så måtte bare poste setniga :P

Hehe, er jo ikke helt ferdig ennå, men ikke mye igjen nå :)

Skal bli en skikkelig photoshoot når den er 100% ferdig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...