Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

jeg var på rudskogen 1997, løp rundt og skreik som om jeg hadde blitt skudd da jeg så en mørkelilla metallic 635 med kantfelger... hehe, dette er nostalgi på sitt beste

Skrevet

:lol: Gleder meg til det blir bart igjen å kan få på sommerfelgene.. Måtte heve biln etter første snøfall her.. :(

Brøytemannskapet her i Kr.sund har fått kutt i brøytebudsjett, så blir ikke brøytet på helg å etter kl 4 om det kommer 0-15cm med snø.. :!:

Her, bilde etter første snøfall, kjørte hjemmefra å til verkstedet, skjøv snøen foran meg bare.. :P fungerte som brems i nedoverbakke.. :lol:

kbjkk58jps1bh02al7y9.jpg

Summer Memories :D

zgpyliv0yxndn9kz0w7h.jpg

96mz49kdjbvyk82rqzfn.jpg

Skrevet

NYDELIG e28 du har Andros!

Sånn står min e28. Holder på og ta all rust, og nytt understell. Er det veldig få av 524td her i norge? Har kun sitt 2 stk på nette ifra norge..

73790_497806656302_537396302_7727551_343286_n.jpg

Skrevet

Er ikke mange av type 524td nei.. Vet en befinner seg her i området (ikke til salgs), bestekompisen min solgte sin.. Men skal også sies at han angrer som en hund.. :P

Skrevet
Er ikke mange av type 524td nei.. Vet en befinner seg her i området (ikke til salgs), bestekompisen min solgte sin.. Men skal også sies at han angrer som en hund.. :P

Hehe, trur ikkje eg selger min heller me det første ; ) Hvilken senk har du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...