kkorsnes Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 den brunaktige var veldig fin:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 21, 2010 Forfatter Share Skrevet November 21, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnleif Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Dette er ifra Våler i 96 Dette er fra rudsgogen i 97 tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 "See you later Bye Bye" haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 jeg var på rudskogen 1997, løp rundt og skreik som om jeg hadde blitt skudd da jeg så en mørkelilla metallic 635 med kantfelger... hehe, dette er nostalgi på sitt beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Noen bilder til av gliset.. Som for øyeblikket står med knekte vippearmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 råe bilder av råe biler de siste der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 Mye rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 Gleder meg til det blir bart igjen å kan få på sommerfelgene.. Måtte heve biln etter første snøfall her.. Brøytemannskapet her i Kr.sund har fått kutt i brøytebudsjett, så blir ikke brøytet på helg å etter kl 4 om det kommer 0-15cm med snø.. Her, bilde etter første snøfall, kjørte hjemmefra å til verkstedet, skjøv snøen foran meg bare.. fungerte som brems i nedoverbakke.. Summer Memories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 NYDELIG e28 du har Andros! Sånn står min e28. Holder på og ta all rust, og nytt understell. Er det veldig få av 524td her i norge? Har kun sitt 2 stk på nette ifra norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Er ikke mange av type 524td nei.. Vet en befinner seg her i området (ikke til salgs), bestekompisen min solgte sin.. Men skal også sies at han angrer som en hund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Er ikke mange av type 524td nei.. Vet en befinner seg her i området (ikke til salgs), bestekompisen min solgte sin.. Men skal også sies at han angrer som en hund.. Hehe, trur ikkje eg selger min heller me det første ; ) Hvilken senk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå