Just-turbodiesel Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 jepp, for meg så er det guddommelig, om det så er 1000hk s38 turbo så vil jeg heller ha trimma 524td(større element, scania-turbo)++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 rått rune! er bilen ferdig for sesongen? Takk skal du ha Kristian.. Tja, den er vel sånn noenlunde klar. Er litt småtteri som skal på plass. Innvendig er det brannvegg, dørsider, ruter i lexan som mangler. Og utvendig er det litt dekor som skal på plass, samt luftinntak til kupèvifta som skal lages. Går nok ganske fort bare man kommer igang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 rått rune! er bilen ferdig for sesongen? Takk skal du ha Kristian.. Tja, den er vel sånn noenlunde klar. Er litt småtteri som skal på plass. Innvendig er det brannvegg, dørsider, ruter i lexan som mangler. Og utvendig er det litt dekor som skal på plass, samt luftinntak til kupèvifta som skal lages. Går nok ganske fort bare man kommer igang. okei, vært litt rått å hatt den helt clean uten deokor å da.... du skal vel til våler i september da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 rått rune! er bilen ferdig for sesongen? Takk skal du ha Kristian.. Tja, den er vel sånn noenlunde klar. Er litt småtteri som skal på plass. Innvendig er det brannvegg, dørsider, ruter i lexan som mangler. Og utvendig er det litt dekor som skal på plass, samt luftinntak til kupèvifta som skal lages. Går nok ganske fort bare man kommer igang. okei, vært litt rått å hatt den helt clean uten deokor å da.... du skal vel til våler i september da? Blir annerledes dekor i år. Mye mer annonym tror jeg. Vi får se. Ja, blir nok en tur dit i år også. Men har ikke fått kjørt noe særlig, så spørs åssen formen bak rattet er i år..=) Blir sikkert Thorbis som er formann i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 hehe, rattrusten løsner nok fort etter noen runder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 jepp, for meg så er det guddommelig, om det så er 1000hk s38 turbo så vil jeg heller ha trimma 524td(større element, scania-turbo)++ Er det mulig..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 "Rusty" http://vimeo.com/9245342 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 stygt stuk på rusty, den ser ut til å ha knekte fjærer og signe støtdempere bak, men det går rykter om at han skal senke mer foran, sånn at den blir like lav foran som bak(sett i forhold til avstand til hjulbue/dekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 jeg digger den:D men smak og behag;) nå har den i allefall en 1JZ-GTE motor og "hydraulics/bags" (aner ikke hva det blir på norsk) sånn ser den i allefall ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 ja for ALL del, den er siiiiiiiiiiiiiiiiinnsykt tøff, men i og med at han er en gjenganger på stanceworks, så regna jeg med at han hadde bedre smak enn å la bilen få campingvogn-rumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 sant det:P skulle vært mer senk i fronten:P men men:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Har du handla nå jonas...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå