Gjest Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Fine disse gamle sledene=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Larsegutt: er det du som har hatt den der? med eisenmann eksos å greier? hvor er den i verden nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Den hadde jeg litt over 1 år ja... Har vel aldri angret mer på et bilsalg enn den... Den har hatt en dvale på et par år nå, med totalt overhaling av motor ++++ Så den lever i sitt beste velgående ilag en entusiast i CCN fra Oslo. Håper å se den igjen på Våler treffet nå i september! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 stemmer det. grom børse det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leifs 528i Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 zender styling? Hej ! Det är min M528i- 1985 som har det lilla M-paketet från BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leifs 528i Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 zender styling? Hej ! Det är min M528i- 1985 som har det lilla M-paketet från BMW. Mer bilder finns här. http://www.autopower.se/galleriet/bmw.asp?bil=42527 Detta är min entusiastbil 528i som jag snart har haft i 26 år. http://www.autopower.se/galleriet/bmw.asp?bil=41307 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leifs 528i Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 zender styling? Hej ! Det är min M528i- 1985 som har det lilla M-paketet från BMW. Mer bilder finns här. http://www.autopower.se/galleriet/bmw.asp?bil=42527 Detta är min entusiastbil 528i som jag snart har haft i 26 år. http://www.autopower.se/galleriet/bmw.asp?bil=41307 Klicka på bilden därefter kommer fler bilder som man klickar ytterliggare en gång på varje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 fungerer den eletriske justeringa bent? evt. hvordan var det å legge opp til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 noen ferske bilder av bruksbilen. Helt orginal 518 med grenrør eksos senk 8 og 9x16" m-tech vinge og m5 leppe! (med lokk ) og sort og lysegrått recaro skinn:) begyner og bli fornøyd nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Flott skute! Go å lav Hvilken type felger er det der? Kledde bilen meget godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 helt rått Anders!! perfekt felgstr.. ser fantastisk ut! lurer på om du skulle ha fått mer strekk og lavere profil foran, hvis det er mulig? sånn at den blir bittelitt mer i vater.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Nydelig stuk på 518! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Flott skute! Go å lav Hvilken type felger er det der? Kledde bilen meget godt! kunne gjerne vært lavere:P men tar vell nok borti rundt om:P er 8 og 9x16 remotech med 205/55-16 rundt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå