Gå til innhold

den STORE e28 bildetråden

Arild G.
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, trur ikkje eg selger min heller me det første ; ) Hvilken senk har du?

Hmm.. Noen av bildene er med 50/30 (godkjent)

Men bildene på det laveste der er ei org fjør kappet i to, satt på hver side fram.. Å audi s4 fjøre bak.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bildene på det laveste der er ei org fjør kappet i to, satt på hver side fram.. Å audi s4 fjøre bak.. :)

Soppass ja, så den blir lav med 50/30 altså? Trudde den blei skyhøg med 50 framme eg.. Planen min er 45-35 fjørene ifra koed, + 10mm senkeskål framme. Sammen med spax 28justeirngs demparane. Hvordan vil du tru det blir ? :roll:

edit: Redd bunnpanna mi blir for lav, for saatan den er lav på min bil. Men heldigvis er det skliplate der da : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soppass ja, så den blir lav med 50/30 altså? Trudde den blei skyhøg med 50 framme eg.. Planen min er 45-35 fjørene ifra koed, + 10mm senkeskål framme. Sammen med spax 28justeirngs demparane. Hvordan vil du tru det blir ? :roll:

edit: Redd bunnpanna mi blir for lav, for saatan den er lav på min bil. Men heldigvis er det skliplate der da : )

den hviten er egentlig en 518. så med 50 fjører foran så ble det kanskje 3cm? ikke godt og si. hvordan det blir med 45mm + senkeskåler kan faktisk variere fra bil til bil. men min mening så blir det nok for høyt. ;) bunnpanna blir veldig lav på 524 ja. slo nedi mange ganger med min. men berga hver gang. lag det skikkelig skli plate i stål også hever du motoren litt så går det vell bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så veger jo m21en ein go del iforhold til 518(m10?) maskinen ? Håper på at det blir bra, for visst ikkje så blir det litt kapping av fjøre, og evt spare til gs sine coilovers seinere : ) Skli plata så er står på min virker no ganske solide, så den trur eg vil holde. Men heve motoren? hvordan gjere eg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så veger jo m21en ein go del iforhold til 518(m10?) maskinen ? Håper på at det blir bra, for visst ikkje så blir det litt kapping av fjøre, og evt spare til gs sine coilovers seinere : ) Skli plata så er står på min virker no ganske solide, så den trur eg vil holde. Men heve motoren? hvordan gjere eg det?

du shimser opp motoren, spacer den rett og slett opp, gjerne nye gromme motorfester også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere må tenke på att vinkelen på mellomakselen blir helt feil vist man hever motoren. ikke bra.

det spørs jo HELT hvor mye du hever den det... hever du den 5cm så har du et problem, 1-2 går greit, gjorde dette selv på en bil jeg hadde for 1,5 år siden. En annen ting som er det beste er å bygge om bunnpannen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...