Trond.S Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Oioi.. her var det mye fine biler. Etter så mange fine tåler dere jaggu en stygg en også Nye bruksbilen min. For første gang på 3 år (jeg har vært e39-eier) finner jeg på dårlige unnskyldninger for å kjøre en tur på kvelden Fortsatt god jul og bedre nytt år, eller noe i den duren hvertfall! Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Får vel slenge ut noen av vraket mitt da Døra med bulk er bytte ut... litt uflaks forrige vinter som gav meg den Litt ymse bilder... skjedd litt med den.. Henter coilover til onsdag til den ... så frister det med no 745 motor til sommeren og lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Får legge ut noen bilder av bilen min og da : ) er noen her ifra før da men det får gå min gamle e28 "535" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 E28 og S62 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Her er min hvite, og min blå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Oioi.. her var det mye fine biler. Etter så mange fine tåler dere jaggu en stygg en også Nye bruksbilen min. For første gang på 3 år (jeg har vært e39-eier) finner jeg på dårlige unnskyldninger for å kjøre en tur på kvelden Fortsatt god jul og bedre nytt år, eller noe i den duren hvertfall! Hilsen Trond Flaks du kvitta deg med den jævla e39`en Trond. Nå kan du endelig puste lettet ut, og begynne å kose deg bak ratte på en bil igjen.. Syns ikke din er stygg. Den er bestefar grønn og hot! Ekte bruksskick Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Rå kjøring med den hvite der på BMWCCN-treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Fordi gult er kult og jeg liker å fyre på lunta Er faktisk bur og bøttestol i denne her. Men motor og gir mangler, samme gjør hele interiøret +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Fy faen, jeg syns E28 er noe av det heftigste BMW har laget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Kommer flere seinere. Nydelig karosseri! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Rød E28 er så tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 min er det uheldig vis ikke noe å vise fram enda men her er et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Får vel slenge ut noen av vraket mitt da Kult å se at den lever fortsatt! Beste bilen jeg har hatt. Hadde m20 motor og e34 m5 stoler foran da jeg hadde den, men monterte blått m535 interiør i den før jeg solgte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 heh M20 motoren satt i når jeg hentet den.... varvet godt og vel ned mot 7k + den Men regreima røyk så da ble det 3.5l Det blå mtech interiøret sitter fortsatt i... men førerstolen trengs å byttes ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå