Mjørgen Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Her er eit kveldsbilde av min 1982 520i. Den er lakkert i Kastanienrot-metallic som var tilgjengeleg berre det første året. Eg har tidlegare meint at fargen er fuul, men har med tida endra synet på den til kuul. Plan for bilen: -ikkje montere m-detaljer -ikkje senke -aldri sette på større hjul enn 15" -sette den i betre stand Denne var fin!! Mere info og bilder takk:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølve Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Kjøpt frå ein legendarisk 5-serieforhandler. Favorittprogrammet går kl 17 på NRK2 for tida. Ellers så er det ein kvardagsveteran i original bruksstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Kjøpt frå ein legendarisk 5-serieforhandler. Favorittprogrammet går kl 17 på NRK2 for tida. Ellers så er det ein kvardagsveteran i original bruksstand. Tøft! den såg utrulig pen og velholdt ut! Vert artig og sett den live en gang! kom gjerne med flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Noen flere av min E28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Litt bilder av min M535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Fin bil, men såg teit ut når den var så høy i rompa. E34 coilovers på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Fin bil, men såg teit ut når den var så høy i rompa. E34 coilovers på denne? Gammelt bilde... så den er en heil del lavere bak nå, men har ikkje noen bilder av det nå som eg er på sjøen. E34 coilovers ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Jeg savner min... husker ikke om jeg har lastet opp disse tidligere, dårlige mobilbilder desverre. Bilder med litt høyere oppløsning av gamlebilen til Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Aah, takk arild! Fanden den va fin altso... savn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Faen så fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Utrolig fine eksemplarer! Her er min E28 som pusses opp. Dere M30 fans, finn en feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 er ikke feil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 For noen er det totalt krise hehe, men kult å ha noe annet en M30 når det ikke er M535i orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Hva er planen da? Kanskje det kan bli godkjent alikavell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Her er eit kveldsbilde av min 1982 520i. Den er lakkert i Kastanienrot-metallic som var tilgjengeleg berre det første året. Eg har tidlegare meint at fargen er fuul, men har med tida endra synet på den til kuul. Plan for bilen: -ikkje montere m-detaljer -ikkje senke -aldri sette på større hjul enn 15" -sette den i betre stand Denne så jo veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå