Andros Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Polizei E28 er bare digg FTE ! Noen som har sett masse bra E28'er osv på serien "Derrick" på nrk? Er det E28 på Derrick? Fikk akkurat en grunn til å se programmet Har sett masser av E28'er på Derrick ja.. ! Programmet er jo tysk å laget på den tiden E28 var ny! E28 Polizei biler er det en del av, å i bakgrunnen av tilfeldige scener som er tatt ut er det tett i tett av bmw'er parkert på gata, sett alt fra E12, E21, E23, E28 og tror jeg har sett E30.. Jeg ser på det for det er litt spennende og det er veldig kult å se HeLt strøkne bmw'er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Oppdatering til hvite blinkers, og litt motorpuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Dritkult Posetiv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Takk skal du ha. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Får liiite lyst på E28 av den tråden her da! Og jeg som alltid har ønsket meg det uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Min 84 mod E28 520i bruksbil. Spax senkesett m/ 28trinns hardhetsjustering og M-Contour 17" Skal få på 215-40 fremme også + mer senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 min 545i turbo. feil farge på front panser og bagasjelokk mangler støtfangere og styling enda pga at lakkereren min er veldig treig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 var gode tider det her =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Elsker denne tråden, er så sinnsykt mye fint her. Får virkelig lyst på E28 når jeg kikker litt her. Liker spess godt den hvite helt først i tråden, og den delfingråe med Alpina leppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Mye sinnsykt fete og mange flotte E28er her... Er mange biler det virkelig står respekt av, for det er mange timer og kroner bak de bildene... Det vet jeg... Jeg har jo selvsagt ingen ferdig fet E28 å vise frem, men siden det var postet litt av hvert her - så kan jeg vel kanskje poste et bilde av når jeg hadde hentet E28en min (for en god stund siden...) "Vrak", men det er ikke uten håp allikevel.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Denne gleder jeg meg sinnsykt til å se ferdig, Pedi!!! Blir den ferdig før Schulz'n min, da? Håper det, for jeg har mye arbeid igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Sammy.... Denne er jo en av mine meget få favorittbiler, så den blir sikkert ferdig til neste sesong - waaaay before your Schulz ! Er jo godt i gang med E28en jeg nå... Så ja, du kan glede deg. Neste gang du kommer opp på besøk, så er det monteringsarbeide på gang... BTW... Var jo så mange fine bilder av HVITE E28er her, at jeg ble nesten i tvil på fargevalget her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Gamle 528i`n min:) angrer på at jeg solgte den den dag idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå