Gå til innhold

den STORE e28 bildetråden

Arild G.
 Share

Anbefalte innlegg

Polizei E28 er bare digg FTE ! :D

Noen som har sett masse bra E28'er osv på serien "Derrick" på nrk? :)

Er det E28 på Derrick? Fikk akkurat en grunn til å se programmet :D

Har sett masser av E28'er på Derrick ja.. ! :D Programmet er jo tysk å laget på den tiden E28 var ny! E28 Polizei biler er det en del av, å i bakgrunnen av tilfeldige scener som er tatt ut er det tett i tett av bmw'er parkert på gata, sett alt fra E12, E21, E23, E28 og tror jeg har sett E30.. 8)

Jeg ser på det for det er litt spennende og det er veldig kult å se HeLt strøkne bmw'er.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Mye sinnsykt fete og mange flotte E28er her...

Er mange biler det virkelig står respekt av, for det er mange timer og kroner bak de bildene... Det vet jeg...

Jeg har jo selvsagt ingen ferdig fet E28 å vise frem, men siden det var postet litt av hvert her - så kan jeg vel kanskje poste et bilde av når jeg hadde hentet E28en min (for en god stund siden...) "Vrak", men det er ikke uten håp allikevel....

ih5hy7mibk9ad9km6l39.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy.... Denne er jo en av mine meget få favorittbiler, så den blir sikkert ferdig til neste sesong - waaaay before your Schulz ! Er jo godt i gang med E28en jeg nå... Så ja, du kan glede deg. Neste gang du kommer opp på besøk, så er det monteringsarbeide på gang...

BTW... Var jo så mange fine bilder av HVITE E28er her, at jeg ble nesten i tvil på fargevalget her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...