shapa Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Jeg har ikke så mye penger for tiden, og vil ha bilen "styla" ferdig til jeg får lappen om to uker, (hvis jeg klarer oppkjøringa da ) men nok om det. Gjelder en e36 for de som ikke klarte å lese overskriften M3-frontfangeren ligner veldig på orginal fangeren egentlig? untatt at den orginale har disse "pinnene" som stikker ut over "hullene" i skjermen, vet at det enda er noen forskjeller, men åssen tror derre det hadde sett ut hvis jeg hadde kutta vekk disse "pinnen"? ville det sett stygt ut? og selfølgelig ei leppe som passer til orginal front (Nå tenker jeg mot en m3fanger, siden jeg ikke har 4-5tusen å bruke på ny fanger ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Det vil neppe se bra ut.. ST-Import selger jo M3 kit til E36, til 3990,- mener jeg at det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Riktig. Og f.eks kun m3 front til 1999,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Skal du først gjøre det i fronten, i Norge.. Hah! Bør du gjøre det skikkelig, ellers ryker den ved første snøfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Behold den originale fronten og få den lakkert i bilens farge. Så skiller du deg litt ut fra alle M-tech bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Jeg fikk m3 front fra st-import til 1000,- :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Finere med helt orginal bil enn med som er forsøkt stylet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Sats først og fremst på skikkelig senk og bøse felger, så kan du ta fangere o.l etterhvert Min mening... Hjelper ikke så mye med m-front om bilen er høy som et fjell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå