Hpi Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Hei! Har en E39 touring med Proff DSP, høyttalere i alle dører (tror jeg) + i taket og en original Sub i Høyre side baki og en forsterker i venstre side baki. Har 4:3 GPS/kassettspiller fremme og cd magasin bak. Er det da slik å forstå at jeg ikke kan benytte meg av PNP forsterkerne til Blaupunkt eller har jeg misfortått? Har lest gjennom alle trådene angående dette emnet men ble ikke helt enig med meg selv om dette når en hadde DSP? Finnes det eventuelt noen ferdige kabelsett som forenkler jobben med å sette inn en skikkelig forsterker i E39 med Pro DSP? Mvh bjørnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Hei Slik som jeg har forstått det er det verre med DSP en med std anlegg... Se tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... &start=135 virker dette settet på dsp radio/anlegg også?? Ja med MASSE arbeid... Så mye arbeid at det ikke er vits med dette oppsettet. Like greit med et vanlig system. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 Takk, ja det var det jeg fryktet, nå har jeg ikke studert så nøye baki hos meg men bilr hele DSP anlegget inkludert denne Nokia "subben" drevet av den forsterkeren som henger på innsiden av CD-magasinet og navigasjonen på venstre side baki? Er det noen som har en oversikt over pluggen(e) i forsterkeren? Tenker da på hvilke ledninger som går til de forskjellige dørene, taket,subben etc? det hadde vært supert. Vet jeg har sett en oversikt over en plugg men vet ikke om det var DSP. Mvh Bjørnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå