jon///M Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 heisann. jeg er på utkikk etter datasprut til min 90mod m5. dette ska brukes på en sugetrimmet motor, altså ingen turbo.. http://ksr.as/product_info.php?cPath=49 ... ts_id=1715 er dette et bra sprut? dette skal vist være plugg and play. men hva trenger jeg ved siden, jeg skal etterhvert kjøre med individuelle coiler, kan man gjøre det på dette sprutet? jeg kan ingenting om datasprut og vet derfor ikke hva jeg skal handle.. og hva er tps btw?
Frode_E30 Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Datasprut er som allt annet, du får hva du betaler for. Jeg personlig anbefaler Vipec. Koster litt, men verdt hver krone. "integrale8v/ELS Tuning" her på forumet selger dette. Support nesten hele døgnet!! TPS = Throttle Position Sensor, altså sensoren som står på gass spjeldene dine.
jon///M Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Skrevet Desember 28, 2009 aah.. da forstår jeg litt mer. jeg er litt usikker på hva jeg skal gå for. da det finnes så mange forskjellige typer. flere sier ms er et greit sprut og skal vere lett og mappe men selv skjønner jeg ikke stort. btw så er det bjørnstad bil som skal få jobben med og mappe når den tid kommer.. usikker på hvilke sprut di kan og sånt..
quattrofrank Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 ms er et ganske håpløst spurt spør du meg. Anbefaler deg å snakke med de som skal mappe bilen og spørre hva de foretrekker. Er tross alt mappen som bestemmer sluttresultatet. Og prøver du å spare penger ved innkjøp av sprut kan det fort bli dyrere totalsum. En times mapping er fort 1000kr.
Frode_E30 Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 aah.. da forstår jeg litt mer.jeg er litt usikker på hva jeg skal gå for. da det finnes så mange forskjellige typer. flere sier ms er et greit sprut og skal vere lett og mappe men selv skjønner jeg ikke stort. btw så er det bjørnstad bil som skal få jobben med og mappe når den tid kommer.. usikker på hvilke sprut di kan og sånt.. Geir haugen ved bjørnstad kan mappe det aller meste, men kommer du med vipec/autronic smiler han iværtfall
Øyvind L. Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Kan også anbefale Vipec. Bra og stabilt datasprut.
Fixfax Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 jeg sier en tommel opp for vipec, har selv bestilt ett, og ppf skryter det opp i skyene, enten tjener ppf store penger på og selge vipec kontra andre sprut, ellers er de veldig bra, aldrig hørt noe negativt om v44, vil tro intergale her på forumet kan lodde slik at du kan bruke standard led nett om du sender han det, han er meget dyktig
Bmw325turbo Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 aah.. da forstår jeg litt mer.jeg er litt usikker på hva jeg skal gå for. da det finnes så mange forskjellige typer. flere sier ms er et greit sprut og skal vere lett og mappe men selv skjønner jeg ikke stort. btw så er det bjørnstad bil som skal få jobben med og mappe når den tid kommer.. usikker på hvilke sprut di kan og sånt.. Geir haugen ved bjørnstad kan mappe det aller meste, men kommer du med vipec/autronic smiler han iværtfall Han Smiler nokk mere viss du kommer med electromotive Anbefaler electromotive viss du skal på bjørnstad, har selv electromotive og haugen mappet den ferdig på rundt 2,5 timer, alt har fungert perfekt etter det ble byttet til electromotive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå