RoaldJ Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 fått kid? jepp.. kid`n og dama er endelig kommet hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 gratulerer da blir vel travelt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 tusen takk er ikke så travelt så jeg hadde forventet egentlig. han er så snill så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Grattulerer Men nå blir vell bilen høyere også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 kan da ikke ødlegge look`en på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 Da er bremsene bak bygget om til ventilerte.. Men vet da fahn hva selgeren av bremsene har holdt på med da han demonterte det. Ser hvertfall ikke ut som han har hatt peiling. Kappet i kalipteren? Men den holder nå hvertfall tett, heldigvis. (Såvidt jeg fikk ut den knekte nippelen) Slått med hammer på låse"løkka" slik at godset sprakk Stab.staget foran jeg køpte av samme person passa selvfølgeligt ikke heller. Har sendt pm til han, men han svarer ikke. Så kan se langt etter noe retur her ja. Så til slutt ett bilde av lille Leon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Gratulere med den lille Bra bekledning! Den som go krok skal bli skal tidlig krøkes eller hva de nå sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 hehe.. ja, noe sånt takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 kan da ikke ødlegge look`en på bilen? Nei du må ikke det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 takktakk planen er å prøve å unngå å heise den hvertfall så får vi se hvor lenge det går på disse vestlandsveiene med en liten baki. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Sett denne i stavanger en del ganger, veldig fin bil Gratulere med kid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 stemmer det stressa litt når jeg skulle på bokn-ferja ja.. demonterte heldigvis gt-splitterene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 da er det ferie, og da tenkte jeg at jeg skulle få montert mellomaksling og den store diffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå