Gå til innhold

E36 Touring "Hell-red". Selges.

RoaldJ
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 223
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ett bilde som ilustrerer hvor lav den er, og nå står den allerede oppå snø, men har falt en liten cm med snø etterpå :P

IMG_27562Large.jpg

Og her er noen bilder bra den noe kjedlige innsiden. (alt som er lakket sølv skal lakkes eller byttes ut med orginal) Og spilleren skal byttes ut.

IMG_27482Large.jpg

IMG_27492Large.jpg

IMG_27532Large.jpg

IMG_27382Large.jpg

IMG_27432Large.jpg

IMG_27412Large.jpg

Er litt rot i bagasjerom, men er ikke så lettå feste en "rund" sub som ikke har festebrakkerter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, bilen er en drøm å kjøre egentlig, og får mangen kommentarer når de spør hvilken årsmodell det er....

litt lavt girt bare, etter den ble bygget om til manuell. må bytte diffen til en jeg har liggende med lavere utveksling.

men må finne riktig mellomaksling, stikkakslinger osv. (ikke helt sikker enda på hva jeg trenger)

xenon og splitterene sitter på enda :) men mulig gt splitterene på vike, om den skal være brukende på disse vestlands-veiene :(

bilen skal taes vare på ja, blir ikke vinterkjørt denne sessongen hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Fikk plutselig lyst på touring jeg :D Rød E36 med sorte detaljer er flott, og touringen er tydeligvis ikke noe unntak ;)

Btw; om diffen du skal plukke av har 4.44 utveksling så er jeg muligens interessert i å kjøpe den av deg, hvis jeg har penger og anledning når du får gjort det og pricen er right :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...