Gå til innhold

E36 Touring "Hell-red". Selges.

RoaldJ
 Share

Anbefalte innlegg

Du får holde oss oppdatert ang søkingen av motorbytte. Skulle gjerne hatt litt mer futt i min Touring selv.. :D

Likte fargekombinasjonen med rød bil og gull felger utrolig godt! Ser at jeg må få på M3 speilene mine snart. Disse kler touring utrolig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 223
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, hva er egentlig vits med en familiebil som er for lav til å bruke på vinteren og med dårlig plass baki ? :P

fordi vi ikke er familie enda, og den er ikke for liten baki. og jeg har vinterbil i år.

så derfor satte jeg denne til sides istedenfor å stresse med å justere den opp å bytte hjul.

den ene ringen til coilover`n foran må byttes pga defekte gjenger. så neste år skal den nok brukes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hva er egentlig vits med en familiebil som er for lav til å bruke på vinteren og med dårlig plass baki ? :P

Touringen har best plass av alle E36, så helt feil er den ikke ;)

Godt poeng :D Syntes egentlig ikke det var så sinnsykt god plass helt til jeg igår skulle ha med meg 8 felger med dekk! Da merket jeg at bagasjerommet spiste en del med baksetene nede :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... felgene blir definitivt ikke bytta ut, med mindre jeg finner noen som jeg liker mye bedre. og som lommeboka godtar :P

bottlecapfelgene er jo dritrå da, til å henge spylerslangen på om man ikke har slangetrommel f.eks :P

så lenge det er plass til barnevogna, så er jeg fornøyd. og det er ingen problem.

tror ikke vi kommer til å dra på noen langtur nedover Tyskland, Frankrike og Italia som jeg/vi en gang skal i fremtida med denne bilen :)

ja, det er ikke mangen stasjonsvogner som spiser 8 felgsett med dekk vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... felgene blir definitivt ikke bytta ut, med mindre jeg finner noen som jeg liker mye bedre. og som lommeboka godtar :P

bottlecapfelgene er jo dritrå da, til å henge spylerslangen på om man ikke har slangetrommel f.eks :P

så lenge det er plass til barnevogna, så er jeg fornøyd. og det er ingen problem.

tror ikke vi kommer til å dra på noen langtur nedover Tyskland, Frankrike og Italia som jeg/vi en gang skal i fremtida med denne bilen :)

ja, det er ikke mangen stasjonsvogner som spiser 8 felgsett med dekk vil jeg tro :)

Altså, ikke 8 felgsett, men 8 single. 8*4=32 var litt mye :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takktakk.. blir ikke endret noe i nermeste fremtid hvertfall.

mulig jeg må ta av gt-splitterene for å komme frem på diverse byggefelt med fartshumper her lokalt :P

har ikke lyst å justere opp senkesettet, syns det ødlegger hele look`en på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...