Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får holde oss oppdatert ang søkingen av motorbytte. Skulle gjerne hatt litt mer futt i min Touring selv.. :D

Likte fargekombinasjonen med rød bil og gull felger utrolig godt! Ser at jeg må få på M3 speilene mine snart. Disse kler touring utrolig godt!

• Svar 223
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hehe, hva er egentlig vits med en familiebil som er for lav til å bruke på vinteren og med dårlig plass baki ? :P

fordi vi ikke er familie enda, og den er ikke for liten baki. og jeg har vinterbil i år.

så derfor satte jeg denne til sides istedenfor å stresse med å justere den opp å bytte hjul.

den ene ringen til coilover`n foran må byttes pga defekte gjenger. så neste år skal den nok brukes. :)

Skrevet
Hehe, hva er egentlig vits med en familiebil som er for lav til å bruke på vinteren og med dårlig plass baki ? :P

Touringen har best plass av alle E36, så helt feil er den ikke ;)

Skrevet

Touringen har best plass av alle E36, så helt feil er den ikke ;)

Godt poeng :D Syntes egentlig ikke det var så sinnsykt god plass helt til jeg igår skulle ha med meg 8 felger med dekk! Da merket jeg at bagasjerommet spiste en del med baksetene nede :D

Skrevet

hehe... felgene blir definitivt ikke bytta ut, med mindre jeg finner noen som jeg liker mye bedre. og som lommeboka godtar :P

bottlecapfelgene er jo dritrå da, til å henge spylerslangen på om man ikke har slangetrommel f.eks :P

så lenge det er plass til barnevogna, så er jeg fornøyd. og det er ingen problem.

tror ikke vi kommer til å dra på noen langtur nedover Tyskland, Frankrike og Italia som jeg/vi en gang skal i fremtida med denne bilen :)

ja, det er ikke mangen stasjonsvogner som spiser 8 felgsett med dekk vil jeg tro :)

Skrevet
hehe... felgene blir definitivt ikke bytta ut, med mindre jeg finner noen som jeg liker mye bedre. og som lommeboka godtar :P

bottlecapfelgene er jo dritrå da, til å henge spylerslangen på om man ikke har slangetrommel f.eks :P

så lenge det er plass til barnevogna, så er jeg fornøyd. og det er ingen problem.

tror ikke vi kommer til å dra på noen langtur nedover Tyskland, Frankrike og Italia som jeg/vi en gang skal i fremtida med denne bilen :)

ja, det er ikke mangen stasjonsvogner som spiser 8 felgsett med dekk vil jeg tro :)

Altså, ikke 8 felgsett, men 8 single. 8*4=32 var litt mye :lol:

Skrevet

takktakk.. blir ikke endret noe i nermeste fremtid hvertfall.

mulig jeg må ta av gt-splitterene for å komme frem på diverse byggefelt med fartshumper her lokalt :P

har ikke lyst å justere opp senkesettet, syns det ødlegger hele look`en på bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...