RoaldJ Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 heheh.. godt observert Rannem den var slik da jeg kjøpte den. har egentlig litt lyst på ny, da den har en liten ujevnhet på midten også. men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Har erfaring skjønner du.. Min har vært igjennom en tøff vinter med mye brøyting! Er din orginal eller er det kopifanger der DTM leppa er støpt inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 UTROLIG riktig stuk på denne bilen! Syns normalt 19-tommer er for stort på E36 men her så det HELT riktig ut. Gratulerer med fet bil som endelig har fått motoren den fortjener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 takktakk... men er ikke mer enn 18" om det står 19" noen plass, så er det nok en tastefeil :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Noen bilder som min kjære tok etter Vårmønstringa i Haugesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 aiai! Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Har en liten idè om gule hovedlykteglass og tåkelykter. Noen formeninger? Hovedlyktene blir noe sånn som dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 veldig skeptisk. hittil har jeg bare sett en bil som ble kul med gule lykter. og er er en hvit E46 ESS M3. og det er den eneste. er mye biler med gule lys nå. spesielt E36. og det sr jo helt forferdelig ut. minner om gammle drittbiler fra 70/80 tallet da enkelte biler kom med gule lys. hvor lang tid tok det å få svar på søknaden? Søknaden tok ca 3-4 uker. har fått godkjent søknad fra biltilsynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 hehe.. vi får se.. jeg har fått noen orginale hoverlykter ser du, så jeg tenkte jeg skulle prøve på. Har du fått godkjent søknad du også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 jepp. er jo bare og prøve. men jeg ville ikke hatt de på mer enn 5 min for å prøve jepp. kan sette i hvem motor jeg vil som ble levert orginalt i E38. (ikke sikker på om det også gjelder alpina 6,0 B12 motoren) men det er det samme. skal ha i 4,4 jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 hehe.. jeg skal prøve med photoshop først... grattulerer med godkjendt søknad digg følelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Tror det kan bli svært kledelig! Jeg ser ivertfall ikke mange E36 med dette oppsettet.. Og er det en ting jeg ofte legger merke til er det E36! Det vil jo passe med felgene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Spør du meg, så syns jeg bilen er såpass sexy fra før, at jeg ikke ville bytta til gule lykter. Men det er meg. Syns den bilen altid har vært godt og hvile øyene på Edit: Er ikke lett å skrive når man ''sover'' leif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2010 klarer ikke å bestemme meg... men utsetter de gule gule lyktene litt tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 er ikke helt sikker på om lyktene jeg har skaffa (har ikke henta dem hos en kompis enda) er linselykter enda da.. men vi får se.. har fått litt gul film nå, så får vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå