Berndtsson Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Kjett det her ææltså Halbakken! prøve å bytte diode i helga jeg og, dem hadde visst på meca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berndtsson Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Kjett det her ææltså Halbakken!prøve å bytte diode i helga jeg og, dem hadde visst på meca Det er faen meg riktig : P Har du bytta?? Åssen funka det?! hehe har ikke prøvd, men skal prøve til helga! Var det jeg mente... men tviler egentlig på at det er den som er gåen på din.. siden det funka litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Mine lys fungerte til tider før jeg bytta dioden, men var helt død rett før jeg bytta.. Bare å bestille, temmelig sikker på at det vil fungere! Er jo ikke mange kronene det koster om det er feil heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Tar opp denne igjen... Noen som har dele nr på denne dioden/motstanden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 61311371957 Nr.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Herlig, takker! Da håper jeg å få orden på lysene også. Har prøvd 20 forskjellige lysbrytere og 10 forskjellige releér nå tror jeg. Har denne dioden/motstanden noe med baklysene å gjøre forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Har div problemer med lysene ja, masse krøll. Lys i dash funker bare med knotten innerst og i parklys stilling, sinnsykt irriterende hvis man kjører på natta... Evt. har jeg et par lysbrytere som fikser dette, men da har jeg ikke fjærnlys med knotten ytterst, så da er jeg jo like langt. I tillegg fungerer ikke kjørelysene bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Jeg mangla instrumentlys i det innerste og det ytteste stillet før jeg skifta.. Mangla også parklys, skiltlys og baklys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Ok, da håper jeg på at den dioden fikser problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Er mange med E30 som har/har hatt problemer med lysene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå