///m-tech/// Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 hvor sitter denne dioden? har akkurat det samme problemet på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Ligger på kabelremsa som er festa i rattstammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Jeg har funnet to dioder, men har hørt at det er enda en også! :S Den ene jeg har funnet sitter rett bak lysbryteren, mens den andre lå bak sparkeplaten (der høyttaleren sitter) på førersiden. Hadde forresten satt utrolig pris på om noen kunne ha tatt bilde av eller sjekket og forklart hvor ledninger fra den dioden bak sparkeplaten går. Hos meg går det nemmelig ikke noe ledninger videre fra den dioden noe som gjør at lysene er helt på trynet, så må legge opp nye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Der ligger også en diode rett etter bryteren til grøftelysa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Tar opp denne igjen jeg! Har byttet den ene dioden som sitter rett bak lysbryteren. Men den andre som sitter bak sparkeplaten (ved panseråpneren og høyttaleren) på førersiden kan det umulig hjelpe noe særlig å bytte - det går jo ikke noe ledning(er) videre fra den... Som dere ser så er det også noen andre ledninger her som er klippet av. Noen som kunne sjekket hvor leningen fra denne dioden/motstanden faktisk går? Hadde satt utrolig stor pris på det. Har prøvd å se på noen gamle koblingsskjemaer, men de er jo umulig å forstå - og i tillegg så har norske biler et modifisert ledningsnett for kjørelys så da hjelper det jo ikke stort uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Hei! Har samme problem nesten. Har ikke nærlys. Finner ikke dioden rett bak bryteren? :s Noen som har bilde? Fant forresten masse løse ledniger som går ingensteder. Legger med bilde, itilfelle andre kan ha noe nytte av det.(eller vis noen vet noe) Denne løsnet når jeg tok på den og var festet der du ser neste bilde Denne henger bare løst under..? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå