Vegard-E30 Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 Her er noken bilder av toppen, beklager dårlig dårlig mobilkvalitet :S Kamaksel og vippearmar på plass Toppakning på plass Toppen på plass på blokka Innsug satt på plass, registeret er også på plass. (etter desse bilda blei tatt.) blir litt for ivrig så er litt dårlig med bilder. men kjem meir bilder i måra
Vegard-E30 Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 Då har eg fått pakke i posten! nemlig olje til Diff, Girkasse og Servo, + bremseveske og nye bremser foran og håndbrekk deler bak ! blir montert i nermaste framtid, og satse på å bli ferdig med sveisinga i Påska! blir sikkert ikkje gjort så mykje i helga, fordi eg skal bytte girkasse å litt anna på bilen til en kompis. men får sjå om eg ikkje klare å snike inn en update Mvh
Vegard-E30 Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Da er Hjernen eller Coilen død mest sansynlig ! hadde ikkje gnist idag..
Vegard-E30 Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Då var problemet løyst prøvde først å bytte hjerne, då var den forsatt like dau. etter det bytta eg coilen og då kvikna den til med engang! ellers har det skjedd lite her idag.. Sveising av resterande rust skjer i Påska skal prøve å bli litt flinkare å ta bilde
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Detta blir en bra førstegangsbil detta berre få bilen klar til du blir 18 du
Vegard-E30 Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Skrevet Mars 27, 2010 Då var håndbrekket ihopesett og iorden:) og nye klosser og skiver er montert framme skal sveise no ein av dei første dagane som kjem
Vegard-E30 Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Skrevet Mars 30, 2010 Har no begynt på sveisinga Smurt på litt kjitt, tatt litt meir etter bildet og lagt på tectyl hull i kanalen høgre side kanalen venstre side innerskjermen framme, (er kappa vekk no, og sveist igjenn. kjem bilder seinare) hol framme med ruta bakfra; to hol nede, også endel dårlige fester til baklyktene. vert fiksa i påska alt sammen. blir sikkert en update til seinare ikveld eller i måra MVH
Vegard-E30 Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 Jepp, eg bestilte slipesettet er no ferdig med rust sveising, og begynner å sjå en ende på prosjektet Det er digg!
Vegard-E30 Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 Då var nye emblem kommet i posten + Camberjustering framme. driver på med tectylering no om dagen.
Vegard-E30 Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 skal og sta å hente meg en 525 E34 M20 b25, og ta motor fra, så får eg facelift ledningsnett! så om noken treng e34 deler, så e de berre å skrike ut:)
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Detta blir bra, begynt å slipe ned til lakkering elle?
Vegard-E30 Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 ska sta å kjøpe meg papir å begynne i mårra tenke eg
Vegard-E30 Skrevet April 18, 2010 Forfatter Skrevet April 18, 2010 No er eg ferdig med å tektylere, så har fått bilen ned igjen på hjula! starta med nedpussing og sparkling straks:) (PS: fronten er kun satt innpå festet, ikke festa eller noke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå