|Ole| Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Dette her blei dritbra Vegard, gleder meg til å sjå den rulle
Vegard-E30 Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Skrevet Juni 28, 2010 då var siste tinga gjort, bytta vannpumpa, fått i kilelistene som eg såg mørkt på, men pappa hjalp meg å då var det plutslig ikkje så vansklig lenger! brukte silikon super glider i pakningen og ein plastkile, då var det gjort på no time! også har eg kjøpt meg Sebring Grenrør av stianpej her på forumet, Mtech 2 ratt av en her på forumet. så blir montering av det før rudskogen tenker eg blir EU-kontroll i morgen, så skal eg sjekke med forsikring iløpet av veka! alt må jo vere klar til neste tirsdag (oppkjøring) her er nokon bilder: Beklager dårleg bildekvalitet (mobil bilder) en stor takk til AVEN AUTO, som lakkerte bilen. utrulig fornøyd!!
winchester Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 Ser meget bra ut! Hvor mye tok de for lakkeringen?
hylle Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 Ser jævlig bra ut, men få blinkersene foran mørkere!!
Vegard-E30 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Skrevet Juni 30, 2010 Då var Mtech 2 ratt komt i hus, og nye baklykter og pluggar! hadde bilen på EU i går, fekk feil på dårlig handbrekk (dårleg strama av meg.) og ei slitt bærekule framme! no går eg å venta på grenrøret, blir artig å få det montert:) men først å fremst blir det å bytte bærebru med nye kuler
Schrick Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Dette her ble sinnsykt bra! : ) M-tech1 er det råeste, vurderer salg av Faceliften min til fordel for Preface.. Bra jobbet!
Vegard-E30 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Skrevet Juni 30, 2010 Då var det kjøpt nye powerflex foringa til bærearmane bak, og ny komplett bærebru framme med kuler! då blir den Godkjent i morgon eller fredag og skilta er bestilt så blir det skilting neste veke! Schrick: Ja, eg liker best preface! men Mtech2 er min drøm:) funne ut at eg skal ha en orginal mtech2 bil om noken år.. den bilen her er jo perfekt igrun, er jo 83 mod. så om 3 år kan eg bygge turbo evt bytte til m5 maskin uten at BT kan si noke
hylle Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 den bilen her er jo perfekt igrun, er jo 83 mod. så om 3 år kan eg bygge turbo evt bytte til m5 maskin uten at BT kan si noke Hvorfor tror du det?
Vegard-E30 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Skrevet Juni 30, 2010 har fått vite at når biler blir veteran kan man endre hk antallet uten at BT kan sei noke..
hylle Skrevet Juli 1, 2010 Skrevet Juli 1, 2010 Da sitter du på ekstremt dårlig info for å si det mildt..
Vegard-E30 Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Skrevet Juli 1, 2010 Hmm.. jaja, turbo blir snart uansett Har idag henta ut Grenrøret eg kjøpte av Stianpej, og det ser ut til at det kanskje blir tilpassing i helga, da det må forlenges pga avkapping..! Bilen er EU-GODKJENT og blir muligens uthenting av skilt i morgon!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå