THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 bilhenger selges.i grei stand.kan ikkje registreres.4000 eller bud
Raymond Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Kan ikke registreres? hva kan den brukes til da om jeg tørr spørre? og hvorfor kan den ikke regges? har du bilder? Mvh Ray
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Skrevet Desember 30, 2009 du trenger vil ikkje bilder vis du lurer p ka den kan brukes til raimond???
Yngvejos Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Hvorfor kan den ikke registreres? Bilder?
Glenno Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Kan ikke registreres? hva kan den brukes til da om jeg tørr spørre? og hvorfor kan den ikke regges? har du bilder? Mvh Ray +1?
Raymond Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Lurte mer på hvor god stand den er i, siden den ikke kan registreres.. et bilde sier mer en 1000ord... om du skjønner hva jeg mener? tenker en bilhenger som ikke kan regges til 4000,- så har jeg lyst å se bilde før jeg i det hele tatt orker å se etter visa kortet.. Når jeg mener hva den kan brukes til så er det mer om den i det hele tatt er brukanes på vei, eller om det bare er noe man kan sette bak garasjen å dær blir det.. Burde vell skjønne at når du legger ut noe slikt med den beskrivelsen så kommer det til å komme spørsmål ang. stand og hvor sliten den er? Men, seff.. beklager om jeg framstår som analfabet.. ja, jeg vet hva den burde kunne brukes som.. men, ikke hva din og den standen den er i kan brukes som...
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Skrevet Desember 31, 2009 det er ein svea henger,men det finnes ikkje skilter eller nr på den.hengeren er 82mod trur eg.bilder blir litt vansklig nett nå på grunn av att det ligger ein meter snø over den:)
tmp Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Har du mulighet til å fått sjekke, om den kan regges? Er i min verdne, totalt ubrukelig, om man ikke kan bruke den langs veien. Derfor lurer jeg på om du kan ta noen telefoner og sjekke. Er det vinsj? Tilt på henger,eller rampe?
Anders_w Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 Har du mulighet til å fått sjekke, om den kan regges?Er i min verdne, totalt ubrukelig, om man ikke kan bruke den langs veien. Derfor lurer jeg på om du kan ta noen telefoner og sjekke. Er det vinsj? Tilt på henger,eller rampe? +1
TonyHolt Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 beklager OT! går vel ann å få typegodkjent "hjemmelaga" henger? bare alt er i orden. usikker på kostnader men det er jo derfor google finnes;P
Raymond Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Da må ramma være i orden, som hengern er lagd på.. med ramme nr osv. om jeg it tar helt feil..
TonyHolt Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 du får jo registrert hjemmelagde hvis de er lager ordentlig, vi har i hvertfall en fattern lagde
Raymond Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Har og mekka flere hjemmelagde på campingvogn undetstell osv.. men, da har jo ramme nr. og vognkort... Vet ikke om hvordan det er om man lager alt fra scrach? lagde han ramma selv og da? eller brukte han en han bare bygde på?
TonyHolt Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 han lagde understellet selv, og resten tok han fra en vrak henger.... men den ble jo registrert i et annet århundre også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå