Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke registreres? hva kan den brukes til da om jeg tørr spørre? og hvorfor kan den ikke regges? har du bilder?

Mvh Ray

Skrevet
Kan ikke registreres? hva kan den brukes til da om jeg tørr spørre? og hvorfor kan den ikke regges? har du bilder?

Mvh Ray

+1?

Skrevet

Lurte mer på hvor god stand den er i, siden den ikke kan registreres.. et bilde sier mer en 1000ord... om du skjønner hva jeg mener? tenker en bilhenger som ikke kan regges til 4000,- så har jeg lyst å se bilde før jeg i det hele tatt orker å se etter visa kortet..

Når jeg mener hva den kan brukes til så er det mer om den i det hele tatt er brukanes på vei, eller om det bare er noe man kan sette bak garasjen å dær blir det..

Burde vell skjønne at når du legger ut noe slikt med den beskrivelsen så kommer det til å komme spørsmål ang. stand og hvor sliten den er?

Men, seff.. beklager om jeg framstår som analfabet.. ja, jeg vet hva den burde kunne brukes som.. men, ikke hva din og den standen den er i kan brukes som...

Skrevet

Har du mulighet til å fått sjekke, om den kan regges?

Er i min verdne, totalt ubrukelig, om man ikke kan bruke den langs veien. Derfor lurer jeg på om du kan ta noen telefoner og sjekke.

Er det vinsj? Tilt på henger,eller rampe?

Skrevet
Har du mulighet til å fått sjekke, om den kan regges?

Er i min verdne, totalt ubrukelig, om man ikke kan bruke den langs veien. Derfor lurer jeg på om du kan ta noen telefoner og sjekke.

Er det vinsj? Tilt på henger,eller rampe?

+1

Skrevet

Har og mekka flere hjemmelagde på campingvogn undetstell osv.. men, da har jo ramme nr. og vognkort... Vet ikke om hvordan det er om man lager alt fra scrach? lagde han ramma selv og da? eller brukte han en han bare bygde på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...