Richie85 Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Morsomt prosjekt! Gleder meg til å følge dette.. Er jo en av Schnitzerhorene selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Hmm , 192 er nok riktig. Det har jeg ikke sjekket om min er noe lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Jøss ...så mange "Schnitzerhorer" det er her inne da Ingen tvil om at AC har mye fint. Spesielt liker jeg godt erstattningen av sideblinklysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Eller så kan jo 2.5si på 218 hk være årsaken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Hehe, vel..."Rabies" kom til et punkt her i livet at jeg "måtte bare ha" en furtebil bare for meg selv. Så da ble valget en Z4. Morsom å kjøre, og så likte jeg designet. Ser den tankegangen, og skal nok ha med en "bare meg-bil" når økonomien blir bedre etterhvert... I mellomtiden får jeg holde meg til å bygge ACS 318i e36 (Har bare fått tak på vinge og girkule til nå da, men det kommer vel litt etter litt ) Du får slenge ut bilder etterhvert som prosjektet går fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Ja det skal jeg gjøre. Ringte GS i dag tidlig men han som har ansvaret for AC hadde ferie. Så da må jeg vente til nyåret før jeg får bestilt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Dan: Det tror jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Var inne å snoka litt på hva som er å få tak i til Z4 fra ACS, og SATAN for noen priser! Ble plutselig veldig glad for at jeg har "erfaren" bil ellers hadde jeg ikke fått råd til å gjøre noe som helst før jenteungen flytter ut (noe som er LENGE til) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Morsomt prosjekt du har her, Lazyman! For noen år siden foretok jeg selv denne "ombyggingen" på min daværende E39. Imidlertid nøyde jeg meg med å foreta de utvendige optiske oppgraderingene, samt noen innvendige detaljer. Motormessig forble den helt original. Skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Er det Robert Male du har kontakt med? Hyggelig fyr med god service, du har vel fått tilbud av han \ GS? Geir Ove hos KOED kan muligens matche prisene du har fått, har handlet litt hos han også. Ellers vil jeg nok tro at du kan spare endel kroner på ebay, eventuelt amerikanske salgsforumer. Du får hovedsaklig tak i mindre deler der, som interiør ting fordi de er mer omsettlig, igjen pga pris Og felger naturligvis. Håper du tar den helt ut, hadde tenkt til å gjøre det samme, men har gitt opp, litt fordi de resterende delene som ratt (13k), midtkonsoll (11k) og speiler (10k) koster hinsides mye, og delvis fordi jeg er lei av å bruke penger på bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Morsomt prosjekt! Hvorfor n52 har mindre hk enn m54 kan kanskje skyldes utslippskrav++? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Hei "Rabies" Ingen tvil om at produktene fra ACS er dyre, men jeg regner med at det er en grunn for det, og ikke bare kalkylene til GS. Men er det ikke slik da, at det man synes er best blir som regel dyrest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Til Mr. "caaatooo" Første planen er det utvendige og innvendige på kjerra, så får vi se hva vi kan gjøre med motoren. Så langt jeg har funnet ut er det litt begrenset med utvalg av tuninger for akkurat denne utgaven. Alt er jo litt anderledes hvis du har motoren M54 Men har du noen tips og råd ang. motor tuning tar jeg gjerne i mot forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Hei "Rabies" Ingen tvil om at produktene fra ACS er dyre, men jeg regner med at det er en grunn for det, og ikke bare kalkylene til GS.Men er det ikke slik da, at det man synes er best blir som regel dyrest Joda, stemmer nok det. Men det var jo en hinsides stor forskjell fra E36 delene som nok passer mye bedre til min lommebok Uansett, så blir nok dette en grombil som blir vanskelig å overgå utseendemessig i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Hei Geir Anders ! Jeg har vært i kontakt med ACS direkte i Tyskland og pratet litt med export sjefen der, og forhørt meg litt om forskjellige alternativer. Vidre kontakt vil bli med Robert Male hos GS. Hvorfor dette prosjektet er startet var p.g.a at jeg ikke gikk til innkjøp av den nye Z4 S35i. Den kommer med facelift om ikke lenge ! Det er ryktene .... Så da blir min Z4 litt mer spesiel enn alle de andre som ligger på FINN....so why not... Det som volder mest hodebry er kanskje all monteringen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå