Lazyman Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Er det noen som vet om delene som kommer fra ACS er ferdig hullet for fester. Hvis jeg må måle og borre ut dette selv blir det en masse jobbe på meg !.....noen som kan svare på det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Jeg kan ikke tro annet enn at en produsent som acs vil være såpass grundige i arbeidet sitt at montering blir ren skru/klips-jobb med lego-passform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Vel... akkurat det har jeg også håpet på, men fy faen som de jobbet for å få på AC eksosanlegget, og lite peiling hadde de på GS den gangen. Riktig nok hadde de akkurat overtatt agenturet i Norge. Jeg ringte AC i Tyskland flere ganger før de fikk det på plass hos BMW forhandleren her i byen ! Men som jeg pleier å si " den tid, den sorg" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Det jeg har hatt av Ac Schnitzer deler har passet perfekt og hatt alt klart Burde ikke være noe annerledes til bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Snodig. Ville jo tro at eksos var bolt on i hvertfall. Til og med simons klarer jo å få det til riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Til Mr. "caaatooo" Første planen er det utvendige og innvendige på kjerra, så får vi se hva vi kan gjøre med motoren. Så langt jeg har funnet ut er det litt begrenset med utvalg av tuninger for akkurat denne utgaven. Alt er jo litt anderledes hvis du har motoren M54 Men har du noen tips og råd ang. motor tuning tar jeg gjerne i mot forslag Jeg hadde selv N52 motoren i E60'en jeg hadde frem til i sommer, og mangelen på tuningsmuligheter var en vesentlig grunn til at jeg solgte den. Forhørte meg med ESS om kompressorsats til denne motoren, men det hadde de ikke utviklet - og hadde ingen planer om å gjøre det med det første (dvs. frem til sommeren 2010). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Ja det er riktig det. Jeg har også sjekket med ESS, og fått akkurat det samme svaret. Men det viste jeg ikke før jeg hadde handlet. Hmm lurer på hvorfor det. Det må jo være solgt endel av M52 utgaven også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Det må jo være solgt endel av M52 utgaven også.... Regner med du tenker på M54, men er dere ikke fornøyd med N52? Tenker da til deg Lazyman og Cato.. På hvilken måte er den "mindre bra" enn M54? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 Richie85: Jo da, jeg synes motoren er fantastisk jeg. Den har jo også fått masse skryt. Men jeg tenker på alle de mulighetene som det er for motoren som satt i Z4´ern fra 2003 til 2005. De samme mulightene for ombygging er ikke tilgjennelig fra 2006 ! Men "over all" så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Richie85: Jo da, jeg synes motoren er fantastisk jeg. Den har jo også fått masse skryt. Men jeg tenker på alle de mulighetene som det er for motoren som satt i Z4´ern fra 2003 til 2005. De samme mulightene for ombygging er ikke tilgjennelig fra 2006 ! Men "over all" så er jeg fornøyd. Godt å høre, har ingen erfaring med denne motoren, derfor nysgjerrig Liker Z4, gleder meg til å se resultatet av Ac Schnitzer "forvandlingen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Litt oppdateringer. Jeg må jo bytte dekk også, da det skal på nye felger. Tenkte jeg skulle gå for : Bridgestone Forann: Potenza RE 050 A 235/40 ZR19 92Y BZ Bak: Potenza RE 050 A RFT 275/35 R19 96W runflat, BSW, CZ Noen som kjenner til disse dekkene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Det er ålreite dekk, men hvorfor skal du ha runflat bak? Jeg hadde gått for samme type dekk både foran og bak - og etter hva jeg har hørt - styrt unna runflat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Når du sier ålreite dekk ! Da antar jeg at du har noen bedre i tankene ? Jeg ser på noen tester at de har fått gode testresultater. Men det er jo et hav av forskjellige dekk å velge i mellom. ok, jeg har hørt at noen ikke er helt fornøyd med typen "runflat" dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Min erfaring med runflat er at det er harde dekk som lett sporer... mulig andre har andre erfaringer Har hvertfall styrt unna etter denne erfaringen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Ok, det høres jo fornuftig ut. Har også sett på Michelin Pilot Sport. Men dette er jo ikke lett. Det er to ting som jeg er opptatt av, ligger godt på veien og minst mulig sporing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå