Gå til innhold

Min Z4 2.5i fra standard til AC Schnitzer utgave

Lazyman
 Share

Anbefalte innlegg

Da er det på tide men en liten oppdatering på mitt lille prosjekt vedr. ACS oppgraderingen av Z4´en.

Allerede påmontert 181285310 sports rear silencer

Følgende deler er bestil hos GS Bildeler.

516285110 rear wing (set)

511385110 deflector fender (set)

511385115 chromeline set

511185120 front spoiler

517185110 side skirt (set)

344110310 aluminium handbrake handle

251110310 aluminium gear knob

514785110 floor mats, velours black

353085110 aluminium foot rest

I tillegg er det bestilt nye veltebøyler krom.

Det som jeg kanskje missliker er vel frontspoiler som skal påmonteres på utsiden av den eksisterende front. Dette gjør meg litt usikker på om jeg monterer den på, og heller går for orginalen Aero som også kommer ferdiglakkert. Men "Time will show".

Så da er det bare å vente da til varene ankommer Oslo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

FETT :D

Her bør det komme bilder fortløpende...

Har nylig montert acs girkule, brekkhåndtak og fothviler i min egen bil selv så vet hvor mye det gjør for interiøret. Skal ta pedalene og vingen også når det blir litt varmere så jeg orker å holde på ute :P

Matter koster litt for mye for mitt budsjett (blir litt for mye med +/-3 lapper for noen matter), så jeg skal heller kjøpe nye sorte velourmatter og få bestefaren til kjærringa, som jobber i et ganske profesjonellt profileringsfirma, til å få dem brodert med maskin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er vel enig i at mattene er svindyre, de er vel i overkant overpriset, men...what the heck ! får jo ikke noe med deg i grava ! Alle delene som må lakkeres må jo først gjennomgå dette før montasje. Så innen alt er på plass for montering beynner vel fuglene å kvitre som bare det.

PS Bilder vil bli tatt under seansen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du får vel en god pakkepris når du handler så mye på en gang...

Går selv å sikler på type1 frontleppe til E36'en min, men er litt bekymret for om det vil bli helt håpløst å kjøre med sammen med 70/40 senk :? Den bygger jo ganske mye ned på sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Heihei! Tøfft at noen våger å gjøre mods på z4en. Når jeg kjøpte min Z4 hadde denne en del AC utstyr. Har demontert alt untatt pedalsettet. Synes orginale delene er penere, men det er en smakssak. Deler jeg demonterte var frontleppe, chrome bøyler, Girkule, håndbrekk, spoiler bak og eksos. Det meste ble ødelagt når jeg demonterte desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...