Lazyman Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Da er det på tide men en liten oppdatering på mitt lille prosjekt vedr. ACS oppgraderingen av Z4´en. Allerede påmontert 181285310 sports rear silencer Følgende deler er bestil hos GS Bildeler. 516285110 rear wing (set) 511385110 deflector fender (set) 511385115 chromeline set 511185120 front spoiler 517185110 side skirt (set) 344110310 aluminium handbrake handle 251110310 aluminium gear knob 514785110 floor mats, velours black 353085110 aluminium foot rest I tillegg er det bestilt nye veltebøyler krom. Det som jeg kanskje missliker er vel frontspoiler som skal påmonteres på utsiden av den eksisterende front. Dette gjør meg litt usikker på om jeg monterer den på, og heller går for orginalen Aero som også kommer ferdiglakkert. Men "Time will show". Så da er det bare å vente da til varene ankommer Oslo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 FETT Her bør det komme bilder fortløpende... Har nylig montert acs girkule, brekkhåndtak og fothviler i min egen bil selv så vet hvor mye det gjør for interiøret. Skal ta pedalene og vingen også når det blir litt varmere så jeg orker å holde på ute Matter koster litt for mye for mitt budsjett (blir litt for mye med +/-3 lapper for noen matter), så jeg skal heller kjøpe nye sorte velourmatter og få bestefaren til kjærringa, som jobber i et ganske profesjonellt profileringsfirma, til å få dem brodert med maskin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Ja er vel enig i at mattene er svindyre, de er vel i overkant overpriset, men...what the heck ! får jo ikke noe med deg i grava ! Alle delene som må lakkeres må jo først gjennomgå dette før montasje. Så innen alt er på plass for montering beynner vel fuglene å kvitre som bare det. PS Bilder vil bli tatt under seansen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Hehe, joda, hvis man har råd så hvorfor ikke. Hadde nok handla originale jeg og om ikke det hadde kutta sånn inn i budsjettet til andre ting Bare å knipse i vei. Blir spennende å se resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Ja det er jo vanligvis endel annet som også skal handles, så prioriteringer må til. Men jeg har fått gode priser av GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Ja, du får vel en god pakkepris når du handler så mye på en gang... Går selv å sikler på type1 frontleppe til E36'en min, men er litt bekymret for om det vil bli helt håpløst å kjøre med sammen med 70/40 senk Den bygger jo ganske mye ned på sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Bilder mann! Bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Hei Mr. Space ! Bilder kommer, men først skal dette lakkeres, så kommer bildene når monteringen begynner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Litt oppdateringer er på sin plass ! Da har jeg fått en STOR haug med pappesker fra ACS som jeg har gått igjennom. Hmm endel lakkering og endel montering står forann meg nå ser jeg....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Hoho, fin haug! Lyst å dele litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Hehe, du kan jo kjøpe bilen når den er ferdig ! Da kan det jo hende den er tilsalgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Den er nok litt for dyr for min del, men denne ser jo grom ut da Har aldri sett en skikkelig ACS Z4 før så dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Oisann Ser frem til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Fett! Som Kristian, ser frem til bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Heihei! Tøfft at noen våger å gjøre mods på z4en. Når jeg kjøpte min Z4 hadde denne en del AC utstyr. Har demontert alt untatt pedalsettet. Synes orginale delene er penere, men det er en smakssak. Deler jeg demonterte var frontleppe, chrome bøyler, Girkule, håndbrekk, spoiler bak og eksos. Det meste ble ødelagt når jeg demonterte desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå