Lazyman Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Ja , smaken er jo forskjellig, det forstår jeg. Jeg synes begge utgaver er pene. Men det jeg ikke skjønner er at du da i utgangspunktet kjøper deg en Z4 2,2 ! med ACS utstyr påmonter som du kanskje har betalt noe for, for så i tillegg ta dette av igjen !. Da blir det jo skader på dette utstyret, og ikke lett å selge igjen. I tillegg må du kjøpe nytt originalutstyr som også koster en del penger. Da hadde vel valget kanskje vært enklere å kjøpe en original i utgangspunktet ? kanskje en 2,5 eller 3,0 eller 3,0si !! det ville jo vært mer fornuftig ! eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Jeg vil tro en bil med ACS utstyr ikke nødvendigvis er noe dyrere enn en vanlig bil, så dermed er det det samme hva en kjøper, selv om det selvfølgelig er mer lettvint å kjøpe en helt standard bil, om det er det en vil ha. Du kan hvertfall glemme å få en 3,0 for det en eventuelt betaler ekstra for en ACS-stylet 2.2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Hehe dette skulle leses litt ironisk, men det fikk jeg ikke til ! Men hvorfor kjøpe en som er rigget med AC og så ta av alt, og så i tillegg kjøpe nytt orginalt utstyr for å sette på....! make no sence.... Da er det vel bedre å kjøpe den orginal hvis det er det som er iden....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Hehe, det kan jeg være enig i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Hehe! Jeg er helt enig med dere, utrolig dumt å ta av alt. Men grunnen til at jeg kjøpte bilen var at bilen hadde påmontert kompressor fra ESS, hadde fargen og utsyret jeg ville ha. AC utstyret fikk jeg på kjøpet. Bilen har blitt dyrere enn det jeg hadde drømt om. Derfor har den blitt slik jeg ønsker den skulle være. Gleder meg til å se bilder av bilen din komplett. Har forresten plexivinshoten bak chrome veltebøylene med ac logo på om du ikke har bestillt den fra før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Ja, nå begynner det å våres ut så da er det av med taket fordi som har mulighet til det ! Her i Moss er det i alle fall solvær Da er det litt på tide med litt oppdateringer på det som er blitt gjort ! Legger ved et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Hvilke oppgraderinger har du gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 jeg ser ihvertfall nye blinklys og sideskjørt! savnet min tidligere z4 i dag når været var knall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Og her kjører vi forbi meg 2 ganger uten en gang og løfte en finger? For dårlig! Men må si, bilen begynner og bli sikkelig pen! Var meg på det verkstedet hvor det stod en rød scooter utafor og en E46 M3, iallefall siste gangen du kjørte forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Hei SteffenM2 Var det dere to som stod på utsiden av verkstedet på høyre side i Vålerveien ? Beklager neste gang så skal jeg stoppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Hei SteffenM2Var det dere to som stod på utsiden av verkstedet på høyre side i Vålerveien ? Beklager neste gang så skal jeg stoppe Stemmer! Det er verkstedet mitt det der, var Kjetil Somme som stod sammen med meg, hvis det sier deg noe. Var en fryd og se Z4'n, ser veldig bra ut nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Aha, nå ser jeg at det er nye skjørter på bilen. De var ganske så kledelig, må jeg si Har du planer om ACS felger eller konsentrerer du deg om karroseri og interiør først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Ikke rart han bare kjører forbi når "moss angels" står der med mopedene sine utenfor ett verksted da Steffen:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 Hei Kiss fan ! jeg har oppgradert med ACS pedalsett, gir, håndbrekk og interiørmatter. Jeg har ikke gått for AC´s sine felger men bestilt BMW Performance 19" felger med nye Contactsport 5 dekk 255 bak og 225 forann. Jeg har også fontspoileren til ACS, men den har jeg ikke tenkt å montere på (liker ikke at ting skal limes på) så jeg har ferdiglakkert en ny front M-style som jeg skal sette på. I tillegg har jeg endel annet ACS utstyr som jeg ikke har montert ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 Slik ser de nye flegende ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå