Gå til innhold

E34: Alpina 8,5x17 og 9,5x17

Yngvejos
 Share

Anbefalte innlegg

Siden folk ikke er villige til å kjøpe hele bilen, vurderer jeg salg av alpinafelgene mine.

Det er originale alpinafelger i 8,5x17 og 9,5x17.

225/45R17 framdekk (falken med godt mønster) og 245/35R17 med utstlitte dekk.

Disse ble originalt levert på alpina B10.

De ble sandblåst og pulverlakkert i fjor, så lakken er bra, men finishen noe grov.

Pulverlakken er så tykk at senterkoppene sitter veldig stramt (her bør man pusse litt hvor o-ringen sitter), så jeg har knekt en nøkkel i den ene låsen. (Jeg har 2 ekstra nøkler). Denne senterkoppen må derfor skrus av og på med et skrujern.

Det er alpina ventilhetter på dem også.

IMG_1108.jpg

IMG_0903.jpg

IMG_0905.jpg

IMG_0906.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingenting negativt å si om denne tråden, eller felgene!

Jeg er meget interessert, og lurer derfor på hva du ser for deg i pris på dem, og om du evt er interessert i innbytte av andre felger, eller om du kun vil selge for cash!?

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingenting negativt å si om denne tråden, eller felgene!

Jeg er meget interessert, og lurer derfor på hva du ser for deg i pris på dem, og om du evt er interessert i innbytte av andre felger, eller om du kun vil selge for cash!?

MVH

Jeg er usikker på hva verdien er på dem siden det ikke er original lakk på dem, så det hadde vært fint om alle som er interessert kan komme med bud og bytteforslag i denne tråden.

Penger er mest interessant, men E39 felger kan også være av interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen 17" alu felger til E39 med to greie og to utslitte sommerdekk på.

Lyst på bytte ?

Jeg tror 17" blir litt for smått på e39. Jeg har 18" rondell sommerfelger på den nå, så jeg er på jakt etter noen felger av høyere kvalitet enn rondell i 18" eller 19".

Jeg betaler gjerne mellomlegg for Alpina, AC-schnitzer, BBS, Hartge eller lignende. Kun originalfelger er interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...