Gå til innhold

Gruppekjøp Shortshift tilbud KSR AS,viktig:mangler noen info

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mye klaging og unødvendig tull fra mange her...

Jeg vil heller bruke min post på å rose Kimmit Sport. Det at dere faktisk gidder å gi oss medlemer her på bimmers slike muligheter er helt topp! :D Håper jeg ser mer av dette i fremtiden (regner med det :wink: ).

Har bare positive erfaringer med dere så langt; dere virker seriøse, jeg får kjapt svar og ett produkt til en kanonpris som egentlig burde kostet meg 3 ganger mer :wink:

Godt jobbet! Stå på videre med dette :D

Vi hadde jo ikke klaga visst det ikke hadde vert noe problem da. Føler ikke selger informerer nok her i det hele tatt. og han sa at vi som ville forhåndsbetale vi skulle sende mail. har nå sendt 2 mailer å spurt også om han ville ta kontakt via PM, men har ikke fårr noe svar.. syns ikket det er så sinnsykt bra da...

Heisann.har du sendt mail så skal du nok ha fått svar tilbake..beklager om du ikkje har fått den mailen..men send en til kim@ksr.as

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Mye klaging og unødvendig tull fra mange her...

Jeg vil heller bruke min post på å rose Kimmit Sport. Det at dere faktisk gidder å gi oss medlemer her på bimmers slike muligheter er helt topp! :D Håper jeg ser mer av dette i fremtiden (regner med det :wink: ).

Har bare positive erfaringer med dere så langt; dere virker seriøse, jeg får kjapt svar og ett produkt til en kanonpris som egentlig burde kostet meg 3 ganger mer :wink:

Godt jobbet! Stå på videre med dette :D

Vi hadde jo ikke klaga visst det ikke hadde vert noe problem da. Føler ikke selger informerer nok her i det hele tatt. og han sa at vi som ville forhåndsbetale vi skulle sende mail. har nå sendt 2 mailer å spurt også om han ville ta kontakt via PM, men har ikke fårr noe svar.. syns ikket det er så sinnsykt bra da...

Heisann.har du sendt mail så skal du nok ha fått svar tilbake..beklager om du ikkje har fått den mailen..men send en til kim@ksr.as

Har sendt deg en ny mail, håper du får den da :)

• 4 weeks later...
Skrevet
ser derre har short shift til 2oo kr passer den på e34 88 modell 520?

Ja, men det er straks 2 måneder siden dette gruppekjøpet ble gjennomført...

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...