Gå til innhold

Gruppekjøp Shortshift tilbud KSR AS,viktig:mangler noen info

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
da var den betalt, tar det virkelig 6-8 uker, eller var det bare maks leveringstid? :)

det er max :D:D

Hmm, så da burde vel egentlig short shiften vært levert til oss ventende kunder nå da. Hadde vært fint med en oppdatering ja :)

Skrevet

som sagt så har dette tilbudet noen lengre leveringstid pga av prisen dere får dette til.forventes inn slutten av neste uke.da blir det sendt ut til dere umiddelbart som har klart og sende fullt navn og adr/mail..PS dere må ikke glemme at bestillingen ble sendt da siste mann meldte seg på.

(Leveringstid på produkter med priser til Produksjonspris. Shipping med Båt estimert 5-6uker, produksjonstid hos levrandør ca 20-30 dager)

Skrevet

nå har ikke jeg fulgt så mye med i forumet her i det siste, men jeg har sendt 3 mail til kimmit å har ikke fått svar på en enste, selvom han bare henvendte meg på mail her på forumet... kjempe service, driter i hele shortshiften nå..

Skrevet

nå har ikke jeg fulgt så mye med i forumet her i det siste, men jeg har sendt 3 mail til kimmit å har ikke fått svar på en enste, selvom han bare henvendte meg på mail her på forumet... kjempe service, driter i hele shortshiften nå..

Skrevet

da står det på kimmit sine sider (kundesidene - min konto) at den er sendt ifra førde :D

tok sin tid, så får vi se hvor lang tid det tar ifra førde :P

Skrevet

har du sendt mail til riktig adr?er så enkelt og "drite" i når man ikke sørger selv for og sjekke opp om mail kommer frem..eller ta en tlf til oss om du er usikker!!blir rett og slett dritt lei når sånne som deg fyrer løs på den måten der.til dere andre så er shortshiftene på vei for dem som har klart og sende mail og bekrefte at dem skal ha shortshiften...dere får mail på det...andre blir kansellert.

Beklager ventetiden..tok litt lenger tid en anntatt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...