Gå til innhold

Gruppekjøp Shortshift tilbud KSR AS,viktig:mangler noen info

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempe! Har selv skjønt at dette ikke er noe god butikk for dere, men mer som ett godt tilbud til oss her på bimmers.no. Fikk også mail fra dere og shortshiften var sendt fra Førde idag.

Forklarer seg jo ganske greit selv at dette kanskje ikke er først prioritering for dere, men heller noe som blir tatt hånd om når dere har tid.

Til dere som mener at shortshiften burde ha vært i postkassa dagen etter bør prøve å tenke på hvor mye jobb det er i drive en liten bedrift.. Man kan ikke ansette 10 mann som skal sjekke at alle får levert på silkepute :)

Liten moralpreken fra meg. Gleder meg forøvrig til shortshiften kan monteres og takk til Kimmit som gidder å gjennomføre slike gruppekjøp. Håper på å se mere av dette i fremtiden :)

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Mail mottat, og jeg har ingenting og si på service eller noe.

Muligens noe lang vente tid som du igjen også beklagte, men for min del hastet det ikke heller=)

Skrevet
  Rannem skrev:
Kjempe! Har selv skjønt at dette ikke er noe god butikk for dere, men mer som ett godt tilbud til oss her på bimmers.no. Fikk også mail fra dere og shortshiften var sendt fra Førde idag.

Forklarer seg jo ganske greit selv at dette kanskje ikke er først prioritering for dere, men heller noe som blir tatt hånd om når dere har tid.

Til dere som mener at shortshiften burde ha vært i postkassa dagen etter bør prøve å tenke på hvor mye jobb det er i drive en liten bedrift.. Man kan ikke ansette 10 mann som skal sjekke at alle får levert på silkepute :)

Liten moralpreken fra meg. Gleder meg forøvrig til shortshiften kan monteres og takk til Kimmit som gidder å gjennomføre slike gruppekjøp. Håper på å se mere av dette i fremtiden :)

Takker for støtten og god omtale..veldig hyggelig lesning og forståelse :D

håper dere blir fornøyd med dem

Skrevet
  Kimmit Racing skrev:
  Rannem skrev:

Takker for støtten og god omtale..veldig hyggelig lesning og forståelse :D

håper dere blir fornøyd med dem

Skulle bare mangle :wink:

Skrevet
  Kimmit Racing skrev:
  Random Hero skrev:
nå har ikke jeg fulgt så mye med i forumet her i det siste, men jeg har sendt 3 mail til kimmit å har ikke fått svar på en enste, selvom han bare henvendte meg på mail her på forumet... kjempe service, driter i hele shortshiften nå..

har du sendt mail til riktig adr?er så enkelt og "drite" i når man ikke sørger selv for og sjekke opp om mail kommer frem..eller ta en tlf til oss om du er usikker!!blir rett og slett dritt lei når sånne som deg fyrer løs på den måten der.til dere andre så er shortshiftene på vei for dem som har klart og sende mail og bekrefte at dem skal ha shortshiften...dere får mail på det...andre blir kansellert.

Beklager ventetiden..tok litt lenger tid en anntatt :(

jeg har gjort det mister, du har selv skreve mailen din her så jeg copy-paste, å sjekka etterpå...

Skrevet

Da var denne motatt=)

Ser veldi bra ut.

Noen som skal montere den i nærmeste fremtid og orker og lage en liten guide?

Jeg har i en annen bil montert image_8098_big.jpg, men den har en kuleformet ende isteden for sylindrisk som denne justerbare har.

EDIT: Nå var den montert, ikke noe problem, var jo bare og bytte ut den orginale hylsa med denne blåe aluhylsa.

Meget fornøyd.

Takk for Handelen Kimmit

• 2 weeks later...
Skrevet

har et lite problem ang monteringa.. jeg får ikke dytta den blåe "sylinderen" helt nedi "hullet" så den spretter bare opp igjen :/

noen som har en diy på kimmit sin shortshift, for den ser ikke lik ut som de fleste andre :(

Skrevet

Har prøvd å dytte den nedi, slå den nedi (hammer osv) og får den fortsatt ikke helt ned. Ser ut som at jeg mangler 3-5 mm før den sitter som den skal :/

de to o-ringene som fulgte med, de skal på selve hylsa (utsiden) eller har jeg tenkt feil? :P

Skrevet

da gav jeg opp og monterte heller den forrige versjonen kimmit solgte (selger) og den smatt oppi på 3 min...

så får vi se om den passer oppi festene til en e34 :P

EDIT: noen som fikk på girkulen på den nye girspaken? min kule fester seg (på den gamle spaken) i et hakk nederst, men på kimmit sin var det ikke noe antydning til feste nederst :/ så det ble tec7 som fikk æren av og "seal the deal" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...