aloebiz.net Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Her er bilder av Dynavin montert i min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Så veldig bra ut det der men hørt det at siden jeg har HIFI proffesional så er det veldig myevmer arbeid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Om du har dsp er det veldig mye mer arbeid ja. Det kan du se ved at du har en knappsom det står dsp på på radioen. Evt i display på navi skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Om du har dsp er det veldig mye mer arbeid ja.Det kan du se ved at du har en knappsom det står dsp på på radioen. Evt i display på navi skjerm. Ja, jeg har med DSP.. Hadde du også det? Og vet du hva jeg må gjøre siden jeg har DSP? Legge om nye kabler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Jeg har ikke dsp heldigvis Om du har dsp må du enten bytte ut forsterkerne din Baki med en ettermarkedsforsterker eller relocate den originale radioen baki slik at den står på og aktiverer DSP forsterkeren. Google dynavin og dsp så ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Sjekka ut dynavin til e46. Står ikkje på listen at den tar dvd. Fungerer dvd på din? Ville vert litt rart om det ikkje funker tenker eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Den spiller DVD ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Hei. La du inn navi dataen i dynavinen? Eller var det allerede innstalert når du kjøpte? Kjempe fin bil btw. Du har vertfall favoritt felgene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Tøft å de flere med de felgene. Jeg titta på det bildet når jeg var hos GS på bud igår:) felgene er forøvrig gått ut av produksjon for over et år siden.. Jeg kjøpte de siste i 9.5x19... Er vel 4 stk 8.5 igjen på lager, så er det tomt:) Mycket pen bil forresten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 Tusen takk! Det fulgte med minnekort med iGo på.. Jeg liker tomtom bedre så jeg la inn det på minnekortet istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Da knipsa jeg noen nye bilder i dag etter en grundig vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Veldig fin E39 du har!! Men ville bytta ut dieselpotta veldig fort! Eisenmann hadde vært bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Veldig fin E39 du har!! Men ville bytta ut dieselpotta veldig fort! Eisenmann hadde vært bra + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Det blir nok neste eier som bytter ut Dieselpotta! Går med sterke planer om salg snart...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Da var bilen blitt modell i GS katalogen og gitt!! Hva er dimmensjonene på felgene dine ? Er det 8,5 foran og 9,5 bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå