Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Monterte xenonkitt på e46 i dag, lyset ble bra men alt man får av deler fra dybvig trading er jo feil!! så ble noen jallaløsninger for å få pærene til å sitte :( Har heller ikke fått isolert boksene helt fra karoseriet pga at det er vanskelig å komme til et fornuftig sted å feste dem uten å ta av fangeren. Men håper dette går bra frem til det blir litt varmere ute.

Men problemet er:

-venstre lyser ca normalt og høyre lyser rett ned i bakken. Noen som vet hva feilen kan være? Er det selve vinkelen til pæra som bestemmer dette, eller den motoriserte sølvkapselen rund pæra? Har pressa veldig på dette for å få pærene på igjen.

Skrevet

Har du montert holdere beregna for xenonpærer? Blir fort feil vinkel hvis du ikke har det

Er endel spor osv som må stemme overens for at pæra skal sitte riktig.

Ville tatt det av og sett over det en gang til :wink:

Kan jo selvfølgelig være feiljustert osv også...

dcm3hv391gdpgg5m7q9n.jpg

Skrevet

Det er omtrent samme holder som du har på bilde der, bare at det er ikke noe feste til h7 lyspæra. så teipa bare rundt selve pæreholderen til den såvidt kunne dyttes inn holderen. da satt den.

Men du sier at vis pæra sitter feil vei eller skjeivt så vil lyset få feil retning? Da er det nok det som er problemet vil jeg tro:)

Skrevet
Monterte xenonkitt på e46 i dag, lyset ble bra men alt man får av deler fra dybvig trading er jo feil!! så ble noen jallaløsninger for å få pærene til å sitte :( Har heller ikke fått isolert boksene helt fra karoseriet pga at det er vanskelig å komme til et fornuftig sted å feste dem uten å ta av fangeren. Men håper dette går bra frem til det blir litt varmere ute.

Men problemet er:

-venstre lyser ca normalt og høyre lyser rett ned i bakken. Noen som vet hva feilen kan være? Er det selve vinkelen til pæra som bestemmer dette, eller den motoriserte sølvkapselen rund pæra? Har pressa veldig på dette for å få pærene på igjen.

eg og monterte xenon i fjernlysa for ikkje så lenge siden så har vert borti noen av dei problemene dine.

det er pga det tennrøret ut på pæra som er grunnen til at den eine pæra di lyser skarp nede, visst du snur sokkelen din 180 grader rundt og så fester den igjen så skal den og lyse normalt.

pass på at tennrøret peiker mest muligt nedover :)

boksene, eg tok å klypte vekk dei to ledningane som skal koblast til org kontakten til fjernlyset og lodda på forlengelse ledninger + nye kabelsko som passa inni org lys kontakt.

Dermed var det lettere å gjemme vekk boksene. (festa den eine ved cruise kontrollen/ luftfilteret og den andre under coilen/spylervæsketanken, drilla eit hull i festet til coilen og gjenga opp) slapp altså å fjerne fangene

i dei sokklene så hadde eg pæra på den eine sida og den gummitettninga på andre sida og da satt pæra heilt fast. null bevegelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...