ketil74 Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 Det er ikke rart det blir dyrt å forsikre Bmw når slike idioter kjører i fylla å bygger på statistikken til forsikringsselskapene.Er trønder selv,men ser at trøndelag kan mye foe denne statistikken ja. http://www.adressa.no/nyheter/trondheim ... 426622.ece
EirikL Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 Jeg har ikke lagt merke til at Trøndelag er spesielt hyppig representert på denne statistikken, men her skal jeg ikke rope for høyt. Uansett vitner dette om litt lite omløp i topplokket hos flere enn sjåføren
ketil74 Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Skrevet Desember 31, 2009 ok?og hva mener du med det?hvis det er meg du sikter til har vel alle rett til sin mening.er hvertfall ikke jeg som driver og kjører i fylla.
Muren Motorsport Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 ok?og hva mener du med det?hvis det er meg du sikter til har vel alle rett til sin mening.er hvertfall ikke jeg som driver og kjører i fylla. Der satt på en masse folk som syns det var greit med rattfyll...
haavard Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 Sher ut som lars har vært på tillern på nach.
EirikL Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 ok?og hva mener du med det?hvis det er meg du sikter til har vel alle rett til sin mening.er hvertfall ikke jeg som driver og kjører i fylla. Følte du deg truffet? Hvis du leser innlegget mitt sakte et par ganger, så skjønner du kanskje hva jeg snakker om. Muren Motorsport har i hvertfall skjønt tegningen. Herregud...
ketil74 Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Skrevet Desember 31, 2009 Føler meg ikke truffet nei,så absolutt ikke.Misforsto litt da,det kan skje det..Tror vi avslutter denne diskusjonen før det utvikler seg til meningsløs munnhuggeri.Beklager så mye.
EirikL Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 Kloke ord Ingenting å beklage, misfortåelser skjer.
Marius2002 Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 Sher ut som lars har vært på tillern på nach. Driv du å prata skit om n Lars ?
Hawkon88 Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 Skader som oppstår av rattfyll dekkes ikke av forsikringsselskapet. Samme som hvis noen kjører uten sertifikat..
mrmpower Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 Sher ut som lars har vært på tillern på nach. Driv du å prata skit om n Lars ? hehehehe, ikke bare jeg som har hørt på kompissn til lars?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå