Armanic Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 Jeg kan være behjelpelig med å lakkere ting i trondheim, for en liten slant : ) Det kan være alt ifra spoilere til fangere, you name it ! Jeg jobber på Nardo Bil, har tilgang på lakkboks hver tirsdag MVH Mathias.
DJ RS2 Matrix Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 Har sett ein del av lakkarbeidet til Mathias, og det er ganske bra Ting blir gjort skikkeligt
Armanic Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Skrevet Januar 1, 2010 Takktakk :- ) Hofstad, kan høre med en kompis som er oppretter :- ) Jeg er ikke mye til oppretter :- ) men kan få gjort det ja! PM meg om hva som skal rettes osv.
Armanic Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Skrevet Januar 1, 2010 Hva tar du for å lakkere en bakfanger? Spørs på tilstanden på fangeren :- )
Mexos Skrevet Januar 1, 2010 Skrevet Januar 1, 2010 Har både Jan Gunnar og Tom Inge til å gjøre den slags allerede jeg
jon///M Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 dette passer jo meget bra da jeg garantert må lakke frontfangeren på vogna til sommeren. den har et hardt liv nå så lav som bilen er hehe
Armanic Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 Har både Jan Gunnar og Tom Inge til å gjøre den slags allerede jeg Jeg er nok læregutten hos de to jeg : p
Armanic Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 dette passer jo meget bra da jeg garantert må lakke frontfangeren på vogna til sommeren. den har et hardt liv nå så lav som bilen er hehe Bare å si ifra det Jon :- )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå