Østgaard Skrevet April 21, 2010 Skrevet April 21, 2010 noen som har erfaringer med å godkjenne senkesett? det jeg lurer mest på er om felgene går and å godkjenne? 9x16 fremme å bake med ET 15 uten spacere.. noen som har erfaring??? Ej e ferdig med 4-hjulskontroll, og he bestillt time den 29.mai på Bt i Ørsta. So då kan no du sjå korleis det går Vist ikkje det går, blir det eid ka felga du he da? kor lave bilen blir? Nei den blir vist me dinna krysseike felgane som ej hadde i fjor sommar. Den e no bra lave ja... men krave e vell 70 eller 80mm, å det skal vel gå bra vist ej teke vekk safari plata
jandaa Skrevet April 21, 2010 Forfatter Skrevet April 21, 2010 å godkjenne senkesett skaø gå bra så lenge du har papirer på fjærer og evt dempere, samt at du kan vise til 4-hjulskontroll etter senking er montert. Av ærfaring kan det hende det må "fuskes" litt på apparatet som brukes under kontrollen for å få verdier innenfor grønt lys Nydelig bil foresten..! Kommer du til Molde 1.mai på BMW-CCN treffet? alle papirer har jeg men det jeg er mest skeptisk på er felgene.. vil ha de også i vognkortet i samme slengen, men blir vel kansje i bredeste laget fremme? skulle gjerne vert der! men er desverre på sjøen :/
jandaa Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 har nå bestilt meg litt smådeler som 51mm fjærbein, voks å noe småtterier ;D så håper å få alt i vognkortet når jeg kommer hjem har og planer om våler 21 mai, så gler meg som en unge til å komme hjem å få stelt litt til me bilen skal få til noen skikkelige bilder av bilen ettervert, er strålende fornøyd med fargevalg såfall
Lars89 Skrevet Juli 3, 2010 Skrevet Juli 3, 2010 Nydelig! 10/10! Her er siste bildet btw vrwimnd1h3tq6g.jpg
jandaa Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Skrevet Juli 3, 2010 Nydelig! 10/10!Her er siste bildet btw vrwimnd1h3tq6g.jpg takker ;D
jandaa Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Skrevet Juli 4, 2010 Grombil mangler bare s50 nå \:D/ hehe, takker ;D ja, mangler litt motor å div småtjafs enda, men de kommer nokk ;D har du fått kjøpt s50 du? syns du sa du hadde en på hand
jandaa Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Skrevet Juli 4, 2010 Wow. Ble jævlig bra takktakk, men bedre skal det bli når bilen blir helt ferdig
Markus E30 Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Du har skjeiv potte xD men jævli rå bil er det wunderbaum med jordbær?
winchester Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Ser meget bra ut, litt vanskelig å dømme utifra de dårlige bildene. Ta nye!
jandaa Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Du har skjeiv potte xD men jævli rå bil er det wunderbaum med jordbær? hehe, bilen er ikke helt ferdi enda som sakt å wonderbaumane har jeg kastet ut gjennom vinduet ;p
jandaa Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Ser meget bra ut, litt vanskelig å dømme utifra de dårlige bildene. Ta nye! takktakk ja tenkte å få noen som kan det til å ta bilder av bilen når den er helt ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå