Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
noen som har erfaringer med å godkjenne senkesett? det jeg lurer mest på er om felgene går and å godkjenne? 9x16 fremme å bake med ET 15 uten spacere.. noen som har erfaring???

Ej e ferdig med 4-hjulskontroll, og he bestillt time den 29.mai på Bt i Ørsta. So då kan no du sjå korleis det går :wink: Vist ikkje det går, blir det eid :)

ka felga du he da? kor lave bilen blir? :P

Nei den blir vist me dinna krysseike felgane som ej hadde i fjor sommar. Den e no bra lave ja... men krave e vell 70 eller 80mm, å det skal vel gå bra vist ej teke vekk safari plata :wink:

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
å godkjenne senkesett skaø gå bra så lenge du har papirer på fjærer og evt dempere, samt at du kan vise til 4-hjulskontroll etter senking er montert. Av ærfaring kan det hende det må "fuskes" litt på apparatet som brukes under kontrollen for å få verdier innenfor grønt lys :)

Nydelig bil foresten..! :) Kommer du til Molde 1.mai på BMW-CCN treffet?

alle papirer har jeg ;) men det jeg er mest skeptisk på er felgene.. vil ha de også i vognkortet i samme slengen, men blir vel kansje i bredeste laget fremme?

skulle gjerne vert der! men er desverre på sjøen :/

Skrevet

har nå bestilt meg litt smådeler som 51mm fjærbein, voks å noe småtterier ;D så håper å få alt i vognkortet når jeg kommer hjem :) har og planer om våler 21 mai, så gler meg som en unge til å komme hjem å få stelt litt til me bilen ;) skal få til noen skikkelige bilder av bilen ettervert, er strålende fornøyd med fargevalg såfall :)

• 2 months later...
Skrevet
Grombil :)

mangler bare s50 nå \:D/

hehe, takker ;D ja, mangler litt motor å div småtjafs enda, men de kommer nokk ;D

har du fått kjøpt s50 du? syns du sa du hadde en på hand ;)

Skrevet
Du har skjeiv potte xD men jævli rå bil :D er det wunderbaum med jordbær? :P

hehe, bilen er ikke helt ferdi enda som sakt :P å wonderbaumane har jeg kastet ut gjennom vinduet ;p

Skrevet
Ser meget bra ut, litt vanskelig å dømme utifra de dårlige bildene. Ta nye! [-o<

takktakk :) ja tenkte å få noen som kan det til å ta bilder av bilen når den er helt ferdig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...