LarsiPan Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Kanskje jeg skal få den lakkert diamantschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Kanskje jeg skal få den lakkert diamantschwartz Ja! Det hadde vært rått. Du kan jo dra til et sted som selger lakkbokser med fargekode. Da får du tak i diamantshwartz som kan sprayes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 jeg lakkerte min E30 325i svart blank. Lyst til å kjøpe med en til å lakke grønn eller en annen spesiell farge Bygd en `69 Dodge Charger også, i "ratlook", med skikkelig presse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Alle som selger BMW her i landet har vel originallakk på boks? Kjøpte ett sånt sett hos GS iallefall. 150 ml originallakk og 150 ml klarlakk.Koster 200 kr eller noe og da får man jo ett spesielt preg på modellbilen iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Alle som selger BMW her i landet har vel originallakk på boks? Kjøpte ett sånt sett hos GS iallefall. 150 ml originallakk og 150 ml klarlakk.Koster 200 kr eller noe og da får man jo ett spesielt preg på modellbilen iallefall Godt poeng Er vel noe dyrere men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 kan jo sikkert bruke flekklakken som ligger i hanskerommet på e28'n Kjøpte faktisk lakk til bimmern i sommer, skal se om jeg har igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 kan jo sikkert bruke flekklakken som ligger i hanskerommet på e28'n Kjøpte faktisk lakk til bimmern i sommer, skal se om jeg har igjen.. Vanskelig å få det jevnt da Lov å prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå