kjellan Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Uten at jeg er interessert - pris virker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 30,000,- + evt bud. mest int i bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Du budre få fikset problemene, slik at man f eks får åpnet bakdørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Sælfølgeli ska alt fixes. Selges feilfri i løpet av januar. Lufter om det er interesse for bilen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Sikkert og greit å nevne km-stand og årsmodell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Hvor mye bruker egentlig en slik bil på mila? Hadde vert en grei bil å hive på mtech plast osv. på dette, regner med det er kurrant å få lakkert nye deler i samme fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Hvor mye bruker egentlig en slik bil på mila? Hadde vert en grei bil å hive på mtech plast osv. på dette, regner med det er kurrant å få lakkert nye deler i samme fargen? ligg på 0,6 mila ca på langkjøring. rundt 0,8 i byn ca. Alt kommerant på kjøremåte da. Joda det er enkelt å lakke deler. Er lakka i rein svartt med reinbow flakes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Har denne bilen airbag (kun sjåførsiden eller begge sidene i så fall?)servicehefte? Når ble sist service tatt? Hvor lenge er den eu-godkjent og er det mye rust på bilen? Se signaturfelt for min E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 Har denne bilen airbag (kun sjåførsiden eller begge sidene i så fall?)servicehefte? Når ble sist service tatt? Hvor lenge er den eu-godkjent og er det mye rust på bilen?Se signaturfelt for min E34. Når dt gjell rusta så stårvell dt i anonnsen.. ikke airbag på 92mod. (heldig vis) eu.ok til slutten av året her. er ikke sikker på om det er sørvishefte. import fra tyskland sluttn av 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Se signaturfelt for min E34. Når dt gjell rusta så stårvell dt i anonnsen.. ikke airbag på 92mod. (heldig vis) eu.ok til slutten av året her. er ikke sikker på om det er sørvishefte. import fra tyskland sluttn av 2001 ok, da er den nok ikke så interessant for min del. lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Solgt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 Fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Mye den er prutbar, evt intr i E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 bilda å info om e30'n da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå