kasper Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Heter vel kanskje ikke varmeradiator nei har ikke tid til å finne det korrekte ordet i forbifarten
Rannem Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Heter vel kanskje ikke varmeradiator nei har ikke tid til å finne det korrekte ordet i forbifarten Men hvilken tenker du på av de jeg nevnte? Den vanlige radiatoren (som kjøler motor) antar jeg?
kasper Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Nei, varmeregisteret som sitter inne i klima anlegget.
Rannem Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Nei, varmeregisteret som sitter inne i klima anlegget. Åja! Da skjønner jeg Ja, jobben dens er jo å trekke varmluft fra kjølevannet. Sitter ikke denne inne i dashen?
kasper Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Beklager dårlig ordlegging! varmeregister heter det Ja, sitter på førersiden under panelene. DIY til bytte: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ostcount=2
BMW318TDS96 Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Skrevet Januar 12, 2010 Da er dette fikset kjøpte ny vannpumpe og ny termostat da ble det veldig bra,ble så var ut av dyser at jeg ikke klarte og holde forran de
kasper Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Nice! Når du undrer på om plasten ikke smelter snart, fungerer alt som det skal
BMW318TDS96 Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Skrevet Januar 12, 2010 Ja det blir nesten såpass varmt ja deilig nå i disse kalle dager Så til dere som sliter med varme i kupe ville jeg tatt og byttet disse to tingene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå