pajoe Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Noen som vet om speilene har felles sikring? Evnt hvilke sikringer det er. Har selvfølgelig tysk instruksjonsbok, og "sprecher" det dårlig. Har varme i høyrespeilet, men ikke i venstre. Vil gjerne vite dette før jeg river av dørtrekkene.
Bonden Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Det er vel ikke noen grunn til å ta av dørtrekket , ta av speilglasset og sjekk at det er strøm der ,helt vanlig at varmespeil tar kvelden etter 10-12 års bruk.
Saltkjelen Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Jeg vil tro det er varmeelementet som sitter på baksiden av speilet som er gåent. Vipp ut speilet og prøv med ett nytt speil. Gjorde dette på min og nå er det varme i venstre speil.
pajoe Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 Glasset har "satt" seg godt over årenes løp. Jeg er rett og slett redd for at glasset skal sprekke i forsøket på å løsne det. Dumt å ødelegge det hvis elementet er i orden. Derfor ville jeg sjekke evnt sikringer først.
tomerikk Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Her er sikringsoversikt på svensk: http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=82 Speilvarme bruker samme sikring som justering, om det virker er det ikke sikringsfeil. Da er det enten varmeerement eller brytermodul i førerdør.
pajoe Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 Kjøpte nytt glass. Det var elementet som var oppbrukt. Men fikk selvfølgelig feil type glass. Det viser seg at det er to størrelser på disse. Ser helt like ut ellers. Jeg har kjøpt det store, men skulle selvsagt hatt det lille. Så hvis noen har behov for et splitter nytt speilglass til førersiden på en E39, og har den store typen så skrik ut. Kunne ikke returneres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå