Gå til innhold

soltun-racing Bmw e30 325 nye bilder på side 8 :)

bullseyee
 Share

Anbefalte innlegg

hallo sann :)

etter å sett litt for mye på div prosjekter så tengte jeg at jeg nå må lage en liten tråd om en rank av en bil jeg klarte å dra på meg :P hehe

satt en kveld å fikk mer å mer lyst på en bil til på garn, å da var det så klart en e30 jeg titta litt etter.

fant en nedi akershus som ikke var alt for langt unna 1000 fryd.

satte kursen ned for å titte litt, da jeg fikk fortalt at den var bra.

kom frem å fikk nesten sjokk. bilen var langt i fra hva jeg fikk fortalt, var en rekke med skudd hull i sia på bilen, fører døra hadde anna farge, kannalen var helt inn klemt inni bilen. bremsen på ene sia bak var heller ikke påkoblet, så ikke ut inni med alt som hang å slang. manglet store mengder med div plast å smått inni. rusta var noe mer en jeg trodde etter info.

så til litt mer positivt med den da, den har orginal sperre, motoren fikk noe rart men bra til å se ut som den gjør.

elektrisk sol tak, side ruter men de funker ikke :roll:

stor kjøre kopjuter og m3 interiør. styggt som fy så det blir tatt ut fort.

elektrisk justering av front lykten var det der å.

ble noe skuffet av bilen, men jeg var lei av å kjøre bom turer på biler som ikke er som de sier, så jeg så på den som en utfordring å kjøpte den,

fikk pruta den ned 2000kr mot at jeg fikk med no andre dekk, glad ble jo jeg helt til jeg fikk se dekka jeg skulle sette turen mot hedmarken igjen med, 2stk ned slitte vinterdekk bak å 2stk sommer dekk foran ](*,)

så da kjøpte jeg med de andre dekka i stedet.

setter ikke livet mitt å andre i fare for å spare 2000kr

etter den fikk stå noen dager her hjemme fikk dytta den inn i garasjen å begynt å demontert litt, rusta hadde ikke akkuratt blitt mindre hell.

fant da fram go slipern å redor brillen å skar i alt jeg så.

fikk sveist litt å :P

så nå trenger jeg:

Ny bak plate

nye kanaler begge sider

nye hjulbuer begge sider

nye framskjermer begge sider

ny front plate

tanken var å få tak i m tech 1 fangere

å få av den m3 vingen bak mot en 325 vipp.

bilen skal godkjennes med halv bur, da jeg har undersøkt med bt.

bøtte stoler med justering er bestilt. baki skal det bli trekte plater i svart stoff så det blir koslig :P

framma blir det trekt dør trekk i svart stoff der oxo.

lyst på flocka dasj, men der får bli siste pri.

bilen skal i allefall bli kjempe lav men no rå felger, husker så klart ikke hva de heter, "hart" aller no tror jeg det var, mangler sikkert litt bokstaver i det navnet men :P

skal nok finne de igjen så jeg får retta på det.

fargen blir den samme som er der nå, tror det er kåksgrå av no slag.

sorte de lykter å lett tonede ruter rund baut.

mørke lykter bak. div foringer må å byttes samt klosser å sånn.

interiøret er forøvrig til salgs

framstolen er stygg som fy, men passasjer stolen ser bra ut.

samme gjør bak seten, mangler dør trekk på fører siden, dør trekker bak på passasjer siden er å styggt som fy.

fargen er lys gul aktig av no slag.

kan bytte det mot no rart til e30.

tok masse bilder i stad, men så koslig katte som jeg har, så hadde hu beti av den, så blir dårlig med bilder nu.

bilen er forøvrig en 1986mod pre face lift

her er bilde av felgen jeg har lyst på, kpesek7zt278c2d95emz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hart + "ett eller annet" = Hartge :wink:

Nydelg felgvalg, men går ut i fra at du skal bygge om til 5-bolt siden skrudde Hartge med 4x100 ikke akkurat vokser på trær? :)

Fant et sett 16" skrudde Hartge med 4x100 til salgs i Sverige nettopp, men det var kun 3 stk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Høres ut som supre planer for bilen, hva motor osv blir det da?

Ang det halvburet, har du fått ja av BT til å sette inn halvbur? Og hvordan fikk du de med på det? Send gjerne svar på pm om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hartge var det de het ja :P hehe

fant bare bilde på google jeg.

er veldig pene felger som passer utrolig godt til e30.

ang buret så ringte jeg til bt å spurte de, de sa at halv bur var det mulighet for å få godkjent, bare det var laget å festa etter motorsport boka. å at det ikke var mulighet for å kunne komme borti det da man satt i stolen. skal prøve å få det skriftlig av de.

kommer nok til å ta litt tid å gjøre den ferdig, er ikke akkuratt billig alle de korosseri dela som jeg må ha. sett litt på veng.no å sånn, greie priser der men må jo ha så mye deler å da så hehe.

rust er no dritt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. ok, det høres jo greit ut. Men da jeg har forhørt meg med de stilte de seg skeptisk til halvbur også pga deformeringsevnen på bilen ble borte. he he. Men som jeg sa at på en gammel e30 finns nok ikke så mange deformeringsevner og da hadde de ikke noe lurt svar tilbake annet enn skriv en søknad med dokumentasjon osv så behandler vi den :wink: Så ok, da får vi gjøre det. Bur blir det i e30'n uansett ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...