bullseyee Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Skrevet Januar 24, 2010 hehe ja denne er nok vandt med turtall spæra har du no info å fortelle om den el? vet veldig lite om denne jeg
ajsandberg Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 tja, kjøpte bilen i juni 08 som sagt, bytta bremseslanger og 3 dempere og eu-godkjente bilen (ikke helt etter boka, men pytt pytt). Var også jeg som bytta bagasjelokk og vinge(annen farge enn resten av bilen) Kjørte rundt 15000km med bilen uten problemer, blandt annet 2 turer harstad-molde. Solgte bilen i oktober siden jeg kjøpte meg en sierra cosworth, hadde uansett ikke gidda å fikse opp bmw'en, var alt for mye rust etter min smak. Det jeg vet fra da jeg hadde den, var at det var mye uling fra girkassa, og kjørekomputeren fjuska. Forresten er det ikke M3 interiør i bilen, er vanlig m-tech sportsskinn. Det kan du blandt annet se på baksetene.. er ikke sidestøtte og lårstøtte som på m3, så hvis han du kjøpte den av sier det er m3 interiør, så har du blitt lurt. Så bilen på ACR i sommer (mo i rana) da så den enda verre ut enn den gjorde da jeg eide den, blandt annet var frontplata helt knust, og masse skuddhull her og der. Men ellers var det en knallbil den tida jeg hadde den, gikk helt greit, og diffen som stod på var helt kanon... 3,73 utv med brems Noen bilder fra da jeg hadde den : Håper du gidder å fikse den opp, har mye minner ifra den bilen. Ville vært kjipt om den ble hugd:)
bullseyee Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Skrevet Januar 25, 2010 morro å se bilder av den da den var i litt bedre stand var m3 interiør sa han kroppen, men spiller ingen rolle for min del, skal ikke ha noe av det jeg så blir bøtte stoler å sånn. er litt ulyd i gir kassa nå men ikke mye. blir nok til at jeg bytter den. skjønner ikke hvorfor han jeg kjøpte den av han skøti på den, er jo helt idiotisk. men de hulla er borte nå blir morro da den er helt ferdig, er en del jobb med den, men det skal nok gå sin gang den vingen du satte på, er det en orginal m3 vinge?
Badman Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 er intreserti el nett til 325i 1988 til 1989 har du det?
bullseyee Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Skrevet Februar 13, 2010 ja da er det tid for litt slarv igjen har ikke skjedd mye, men litt er det da. kaldt som fy her så har ikke orka å gjort noe før i dag. fikk tatt ut fram stola å teppe. da ble jeg bare sint å lei meg. sparkel å hønse netting var godt brukt men jeg fant frem god kuttærn å skar ut alt fikk hjelp gjorde jeg å glemte så klart å ta bilde av da gulvet var ferdig sveist, men det ordner jeg i mårrå
bullseyee Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Skrevet Februar 14, 2010 da har jeg vært uti garasjen en tur igjen da sveisinga ble ikke bra, men får hel sveist å pussa godt så. hel sveise på bak siden å så blir det da tett. første gang jeg driv med no rust sveising, så kan ikke bli å bra det er heller var innom jobben en tur å lagde meg no avstivere til fjørtårna bak, skal å ha stabstag.
bullseyee Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Skrevet Februar 15, 2010 fikk den siste stolen min i dag, så da mangler jeg bare halv buret og ratt for å få den ferdig inni.
bullseyee Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Skrevet Februar 19, 2010 fikk no bra nyheter på jobben i dag å 31stk ble permitert, men jeg slapp unna slipper oxo å jobbe 2skift så da blir det bare dagen, å mer tid til bila, noe som er kjempe bra så fikk jeg en dobbel garasje av en på jobben som ikke trenger den no mer hehe, så da får jeg værksted plass på 12meter X 7meter da blir det god plass til bilan
bullseyee Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 noen som skal ut å lufte bimmern sin på 1mai el? kjøre mjøsa rundt
bullseyee Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 drevi på litt igjen da, var litt bedre temp ute i dag så det gikk ann å være i garasjen
bullseyee Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 drevi på litt til i kulda, begynnt å gjøre ferdig kanala nå, veldig mye rust der. oxo er det noen som har vært veldig glad i sparkel, masse glasfiber sparkel i hjulbuen å div. veldig morro å måtte ta opp igjen sånn dritt. fikk laga ny innerkanal å begynt å tilpasse den nye kanalen. håpe på litt bedre temp i mårrå. var 2minus da jeg begynte i dag, men ble 19minus nå mot slutten, så da orka jeg ikke å drive på mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå