posefant Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Godt Nyttår. Kjøpte en brukt BMW rett før jul og det er min første BMW (Tidligere Audi fantast). Har integrert telefon som kjører på BT, Nokia E75. Usikker på hva som er relevant av informasjon, men bilen er en BMW525DAT 2006 modell. På telefonen er det en egen sikkerhetskode som er påkrevd pga. synkronisering mot Exchange på jobb. Når denne koden er aktivert, får ikke bilen kontakt med telefonen. Taster jeg den inn manuelt, er telefonen åpen i 15min. da kan jeg ringe gjennom bilens løsning. Mottak fungerer, telefonen får kontakt på BT selv med kode, er kun utgående som feiler. Noen stalltips ? På forhånd takk. mvh PoseFant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 En liten 'workaround' vil være å ha en egen mobil med tvilling-SIM i bilen som ligger der fast, om det er mulig. For kjenner til dette problemet fra min arbeidsplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Har du lagt til "BMW'en" som en bluetooth enhet på telefonen? Det har iallefall jeg gjort hos meg og da kommer kobler telefonen automatisk til så lenge jeg har BT på.. Jeg har Iphone da, men regner med det er samme med Nokia og evt. andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
posefant Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 Har du lagt til "BMW'en" som en bluetooth enhet på telefonen? Det har iallefall jeg gjort hos meg og da kommer kobler telefonen automatisk til så lenge jeg har BT på.. Jeg har Iphone da, men regner med det er samme med Nokia og evt. andre Jada, telefonen registreres og jeg kan ta imot samtaler. Problemet er at jeg har synkronisering mot jobben som krever en ekstra sikkerhetskode i tillegg til pin koden. Dersom koden er aktivert får jeg ikke ringt ut, før jeg åpner telefonen manuelt. Da er den åpen i 15min. før den stenges automatisk igjen. Prøver å finne en gammel Siemens S75, det var det adapteret som fulgte med. Kan jo like gjerne ha en tvillingSIM liggende i bilen som det ble foreslått over. Ellers er iPhone noe som står på ønskelista når jeg skal bytte en gang rundt sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå