SSM Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 Hehe! Er så jævlig med skruing mann! Kaldt er det og!
SSM Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 Når man snakker om å bytte vippearmer med motoren i bilen. Den akslingen armene sitter på skal vel fram mot radiatoren viss jeg har fårstått rett?
leif harald Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Når man snakker om å bytte vippearmer med motoren i bilen.Den akslingen armene sitter på skal vel fram mot radiatoren viss jeg har fårstått rett? kan ta den mot radiator eller mot torpedoveggen. Men du skal jo bytte vippearmen nermest radiatoren så da er det jo lettest å ta de bakover. Bytte motor går fort, ledig garasjeplass hos meg
SSM Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 Men det sies at det ikke går an å få den langt nok bak til at man får ut vippearmen. Har stor garasje så er ikke mangel på det! Men det er ikke så varmt der hehe! Får gjøre et forsøk på det i dag og se på den dele motoren min før jeg begynner på den andre. Var jo for jævlig at den bilen skulle gå feilfritt gjennom vinteren. Skal jo selge den til våren!
GeirAndre Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Hehe..kan jo ta av toppen.. Bruke gammel pakning, bolter og regreim på den gamle sliteren er ikke noe problem:) også er det ganske lett..
SSM Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 Skal toppen av så skal den nå få seg et plan kutt og ny pakning i det minste! Går det an å få den ut uten å ta av innsuget eller? Husker vi tok av toppen sammen med innsug og manifold på en Cosworth
Yngvejos Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Ingen problem å plukke den av med innsug og manifold montert.
SSM Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 Og du og mener at det er ok å bruke pakning og bolter om igjen?
Morty999 Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 det kan man ikke svare på før man har tatt det av, for all del kan halve pakningen sitte igjen på blokka og resten i toppen. så det ser man når man har den av. men er den like hel når du har fått den av så er det ikke noe stress
SSM Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 Av erfaring så er jo det jævla liten kjangs for at pakningen er hel når man tar den av!
|Ole| Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Eit pkn/lim stoff som er type INSANE...kjøper det vel på dei fleste byggevare butikker evt spesialvare og lignende...biltema har vel og trur eg
Morty999 Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 tror nok ny pakning er bedre:P hehe med tec7 får du sikkert aldri toppen av igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå