|Ole| Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 tror nok ny pakning er bedre:P hehe med tec7 får du sikkert aldri toppen av igjen hehehe man får tec7 løysar og
SSM Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 Jaja, skal se i dag om jeg ikke klarer å lure det til uten å ta av toppen hvertfall Er det noe som kan være spesiell årsak til at den vippe armen knakk? At jeg ikke gjør en stor jobb på det så knekker den igjen om noen måneder.
|Ole| Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Jaja, skal se i dag om jeg ikke klarer å lure det til uten å ta av toppen hvertfall Er det noe som kan være spesiell årsak til at den vippe armen knakk? At jeg ikke gjør en stor jobb på det så knekker den igjen om noen måneder. Er nokk berre slitasje
SSM Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 På en motor gått 160.000km så er nå det litt rart men
Morty999 Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 bare ikke lev på turtallsperre så overlever de...
Yngvejos Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Og du og mener at det er ok å bruke pakning og bolter om igjen? Nei. Jeg mener det er tull å gjøre sånne jobber halveis. Gjør det ordentlig første gang, så slipper du å gjøre det igjen.
|Ole| Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Og du og mener at det er ok å bruke pakning og bolter om igjen? Nei. Jeg mener det er tull å gjøre sånne jobber halveis. Gjør det ordentlig første gang, så slipper du å gjøre det igjen. Kunne ikkje vert meir einig Har gjort mykje hurtig mekk sjølv og mange ser jo korleis det har gått
SSM Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 Har nå tatt ut en vippearm på delemotoren og det ser ut som at det ikke går uten å ta av toppen :( Den akslingen som vippearmene sitter på, skal ikke den gli lett utav viss motoen står på nullpunktet?
Waldez Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Ikke nødvendivis på topppunkt. Løsne alle sammen og drei motoren til flest mulig ikke ligger ann mot kammen.
|Ole| Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Har nå tatt ut en vippearm på delemotoren og det ser ut som at det ikke går uten å ta av toppen :(Den akslingen som vippearmene sitter på, skal ikke den gli lett utav viss motoen står på nullpunktet? Den sitte ganske godt den akslingen der...
leif harald Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Sitter gått ja, jeg måtte bruke skikkelig hammer og dor
Waldez Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Sitter gått ja, jeg måtte bruke skikkelig hammer og dor Skal ikke så mye vold til før den stukes og da har du et ennå større problem bruk messing eller kobber stang.
leif harald Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Sitter gått ja, jeg måtte bruke skikkelig hammer og dor Skal ikke så mye vold til før den stukes og da har du et ennå større problem bruk messing eller kobber stang. Fikk den lett på plass igjenn jeg. Mener det var et senterhull på den som var fint til doren
GeirAndre Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 beste er vel uansett å bruke en gammel aksling for å banke ut og inn men.. kald motor og bånnrusing kan du jo fint klare å knekke vippearmer. hvem faen er det som bruker tech7 på toppen?? hehe...
SSM Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 Har nå tatt av toppdeksel, radiator og litt sånnt så det er på gang! Men jeg tror nok jeg må av med toppen for å få dette til, viss ikke jeg går for bilcross trikset Har en gammel aksling liggende som jeg skal bruke til å banke med tenkte jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå