cypher Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 Selger 1, muligens 2 billetter til rammstein konserten i vallhall.
wabby Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 Skal forhøre meg på jobben, er noen kollegaer som hadde tenkt tanken.
wicky124 Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 er det merkelig om en pakistaner hadde dratt på den konserten?
StianA Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 er det merkelig om en pakistaner hadde dratt på den konserten? hvorfor skulle det være merkelig?
wicky124 Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 nei altså....tror ikke det er så veldig mange andre pakistanere der..haha
Bjarte87 Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Hehe det går nok heeeilt fint du;-) Kan jo selfølgelig være en idiotisk rasistisk idiot av ramstein fan som plutselig gjør noe i ruset tilstand evt, men tenker en sån kan det jo komme en plogebil å ødelegge bilen vår, så må parkere den i garasje osv;-) Hehe. Men ca pris du tenkte deg då? Og 2 biletter hadde vert fint:) Mvh Bjarte:)
wabby Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 nei altså....tror ikke det er så veldig mange andre pakistanere der..haha Tviler sterkt at det hadde gjort noe Trenger ikke å sammenligne industriell tungrock med tyske tekster for rasistisk. (ikke at du har gjort det, men lå mer eller mindre indirekte mellom linjene) Tyskland kryr jo av blant annet tyrkere, og Rammstein er jo tross alt meget populært over hele verden for i å ikke snakke i Japan. Jeg har billett og gleder meg som en unge Rammstein + langhelg i Oslo med masse øl. Namm!
cypher Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 Solgt til en venninde, kan stenge tråden:)
S. Gunstad Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Hvis du har to kan jeg slenge inn et bud på 500 kr stk.
cypher Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Skrevet Januar 17, 2010 De selges ikke under det de ble kjøpt for, så det er ikke vits å slenge inn skambud
S. Gunstad Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Ja vel, men da må du skrive hva de ble kjøpt for da kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå