sladjan Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Som det står oppe så lurer jeg på evt. hvordan ? JEg har kjøpt sånn r232 eller hvordan dette kortet nå heter som man stikker i dataen og får ut serial port. Har fått til livedata men ingenting anna funker, den starter testen men kommer opp at den mangler ett eller anna(på tysk) også må jeg bare trykke ut alt liksom... Kom hjerne med innspill hvis dere har fått det til på Vista, ellers så blir jeg nødt til å få tak i en data med XP, skal slette airbag lampe varsel(irritert meg lenge over den).
AlXz Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Hørt mye dritt om de overgangene..., usb->com i sammenheng med carsoft.. Kjører fint i xp pro selv.. Men har man ikke "kjør som" alternativer så du kan kjøre den som xp prog f.eks?
nordsidetuning Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 hva skrive han på tysk er flink med tysk
sladjan Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 HUsker ikke hva som sto der, gjorde det på jobben i dag. Men er sikkert noe med vista, derfor jeg lurer på om noen kjører carsoft med vista. For å høre om det fungerer hos andre.
Yngvejos Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 nei kjøre bare inpa og dis på vista Får du kjørt det med usb-seriell overgang? Noen som har fått bmw scanner til å fungere i windows 7?
nordsidetuning Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 ja jeg bruke en overgang til det funker fint
sladjan Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 ja jeg bruke en overgang til det funker fint har du vista da? Bruker du RS232 eller USB-serial port? Fikk du noe feil som helst når du koblet til eller? Har du carsoft 6,5 fra kina eller original ? Greit å vite
AlXz Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Husk at ene versonen ac CF er ustabil.., trenger en patch/oppdatering
nordsidetuning Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 ja jeg bruke en overgang til det funker fint har du vista da? Bruker du RS232 eller USB-serial port? Fikk du noe feil som helst når du koblet til eller? Har du carsoft 6,5 fra kina eller original ? Greit å vite ja bruke vista og jeg bruke rs232 overgang til usb men jeg bruke ikke carsoft
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 vist ein skal bruke usb overganger så må ein nesten ha den siste driveren som er til den overgangen for at det skal funke skikkelig. har ikkje noe problem med carsoft SP1 enda, men så kjører eg det i xp og med serial port foreløpig. noe som kan hjelpe er å senke hastigheten på com/usb porten
BlueM Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 RS232 funker helt problemfritt i Vista. Bruker det omtrent hver dag, så der er det eventuelt "bare" snakk om et driverproblem. Bruker flere varianter av USB2Com og har ikke hatt problemer overhodet. Men du må ha riktige drivere - og for guds skyld, ikke last ned nye drivere ukritisk fra internett. Akkurat disse driverne er det veldig mange som har behov for, så om du googler etter sådanne drivere, er det svært stor sannsynlighet for at du får noe annet med på kjøpet. Bruk maskinvareleverandøren sine drivere! Når det gjelder programvare så har jeg ingen formening, men om denne skulle krangle så vil jeg anbefale deg å kjøre den i "kompabilitetsmodus", det har hjulpet meg et par ganger med gruffen programvare og Windows Vista/Windows 7.
sladjan Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 jeg instalerte det jeg fikk med rs232. kjøpte det på ebay så er nok kina vare det også. Hvordan får man kopabilitetsmodus da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå